Ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων με την αρ. 3324/Δ4/12-01-11 εγκύκλιό του καλεί τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης σε συνεργασία με τους Διευθυντές Εκπαίδευσης Α/θμιας και Β/θμιας « ……να διαμορφώσουν προτάσεις ορισμού μορίων σχολικών μονάδων , λαμβάνοντας υπόψη τις ιδιαίτερες τοπικές συνθήκες των σχολικών μονάδων και να τις καταχωρίσουν στο σύστημα survey μέχρι 31-1-2011…».
Στην ίδια εγκύκλιο γίνεται αναφορά στις διατάξεις του άρθρου 14 του Π.Δ. 100/97 όπως αντικαταστάθηκε με το άρθρο 1 παρ. 2 του Π.Δ. 39/98 όπου ρητά αναφέρεται : «…Οι σχολικές μονάδες της Π.Ε. κατατάσσονται σε 10 κατηγορίες και της Β/θμιας σε 12 , με απόφαση του Υπ. Παιδείας και ύστερα από πρόταση των αρμοδίων Κεντρικών Υπηρεσιακών Συμβουλίων (ΚΥΣΠΕ-ΚΥΣΔΕ), τα οποία λαμβάνουν υπόψη και τη γνώμη των δευτεροβάθμιων συνδικαλιστικών οργάνων των εκπαιδευτικών και τις εισηγήσεις των ΠΥΣΠΕ και ΠΥΣΔΕ , οι οποίες διαμορφώνονται σε συνεργασία με τα αρμόδια πρωτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα….»
Είναι προφανές , από τα παραπάνω, ότι , σύμφωνα με τη νομοθεσία , αρμόδιο όργανο για να εισηγηθεί την αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων σε επίπεδο νομού είναι το ΠΥΣΠΕ και όχι ο Διευθυντής εκπαίδευσης ή ο Περιφερειακός Διευθυντής. Τα ΠΥΣΠΕ προκειμένου να διαμορφώσουν την πρότασή τους οφείλουν να συνεργαστούν με τους πρωτοβάθμιους συλλόγους των εκπαιδευτικών. Επομένως κανείς Περιφερειακός Διευθυντής ή Διευθυντής Εκπαίδευσης , δεν μπορεί να καταχωρίσει μοριοδότηση σχολικών μονάδων στο σύστημα survey, αν δεν υπάρξει προηγουμένως απόφαση του ΠΥΣΠΕ γι’ αυτό. Εξάλλου , γι’ αυτό το λόγο το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. με την αριθμ. πρωτ. 1511/ 29-11-2010 απόφασή του συγκρότησε επιτροπή ανά νομό στην οποία συμμετέχουν οι αιρετοί του ΠΥΣΠΕ και τα μέλη των Δ.Σ. των τοπικών συλλόγων , η οποία μέχρι τέλος του Γενάρη πρέπει να προχωρήσει στην αναμοριοδότηση των Σχολικών μονάδων του νομού με βάση αντικειμενικά κριτήρια.
Προκειμένου δε , να μην υπάρξουν οι αδικίες του παρελθόντος το Δ.Σ της Δ.Ο.Ε. συγκρότησε αντίστοιχες επιτροπές σε επίπεδο περιφέρειας και σε κεντρικό επίπεδο.
Σε κάθε περίπτωση η αναμοριοδότηση των σχολικών μονάδων – αίτημα χρόνων του κλάδου- είναι μια διαδικασία , που απαιτεί σοβαρότητα και υπευθυνότητα και όχι βιαστικές κινήσεις. Εξάλλου, κανείς λόγος βιασύνης δεν υπάρχει, αφού οι επόμενες αιτήσεις για μεταθέσεις των εκπαιδευτικών γίνονται το Νοέμβρη του 2011.
Δημήτρης Μπράτης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου