ΛΙΟΝΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ Ιωάννινα 14-03-2011
ΑΙΡΕΤΟΣ Α.Π.Υ.Σ.Π.Ε. ΗΠΕΙΡΟΥ
ΤΗΛ: 694 6260184
e-mail: bill_liondos@yahoo.gr
website: http://vasliondos.blogspot.com/ ΠΡΟΣ
τους συναδέλφους και
τις συναδέλφισσές μου εκπαιδευτικούς
τους συναδέλφους και
τις συναδέλφισσές μου εκπαιδευτικούς
Αγαπητοί μου συνάδελφοι,
Το απόγευμα της Κυριακής 13-03-2011 ανακοινώθηκαν και επίσημα πια από το Υπουργείο Παιδείας οι πολυαναμενόμενες τελικές αποφάσεις για τους υποβιβασμούς, τις συγχωνεύσεις και τις καταργήσεις των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σχολική χρονιά 2011-2012.
Ειδικότερα σε ό,τι αφορά στην Ήπειρο και δη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, σας επισυνάπτω
Ø αρχείο με τις αντίστοιχες μεταβολές των σχολικών μονάδων (δημοτικών και νηπιαγωγείων).
Ø δελτίο τύπου του Υπουργείου Παιδείας, σχετικό με τις γενικότερες μεταβολές των σχολικών μονάδων.
ΛΙΟΝΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
13/03/2011
Σχολικός χάρτης 2011-2012
Συνενώσεις - Ιδρύσεις Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για τη σχολική χρονιά 2011 – 2012
Ενώνουμε σχολεία, ενώνουμε δυνάμεις. Κάνουμε πράξη το «ισχύς εν τη ενώσει», ενώνουμε υποδομές, ενώνουμε εκπαιδευτικό δυναμικό ώστε να έχουμε καλύτερα σχολεία παντού και για όλους
Η διαδικασία των συνενώσεων – ιδρύσεων σχολικών μονάδων ολοκληρώνεται τώρα, έπειτα από δυο μήνες διαβουλεύσεων και ενδελεχούς μελέτης της κάθε περίπτωσης, του κάθε σχολείου. Εφαρμόζοντας το υπάρχον νομικό πλαίσιο, το Υπουργείο προχώρησε στις συνενώσεις και ιδρύσεις σχολείων προς όφελος του μαθητή, με κριτήρια πρωτίστως παιδαγωγικά.
Το Υπουργείο αλλάζει το σχολικό χάρτη της χώρας, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας στη Δημόσια Εκπαίδευση. Δημιουργούνται σχολεία που εξασφαλίζουν τις απαιτούμενες υποδομές αλλά και τον απαραίτητο αριθμό μαθητών ώστε να λειτουργούν παιδαγωγικά και να εφαρμόζουν άρτια το ωρολόγιο πρόγραμμα.
Δημιουργούνται 6/θεσια και 12/θεσια Δημοτικά σχολεία εκεί όπου οι μαθητικές ανάγκες το υπαγόρευαν. Ιδρύονται σχολεία, ακολουθώντας τα δημογραφικά στοιχεία του μαθητικού δυναμικού, με βασική προτεραιότητα το μαθητή και τις ανάγκες της τάξης. Στα μεγάλα αστικά κέντρα- της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης- οι συνενώσεις αφορούν κυρίως στα συστεγαζόμενα σχολεία, ενώ στην περιφέρεια δίνεται έμφαση στις συνενώσεις ολιγοθέσιων σχολείων, μόνο εκεί όπου οι συνθήκες το επιτρέπουν.
Η νέα σχολική χρονιά (2011-2012) θα ξεκινήσει με σχολεία που προσφέρουν περισσότερο στη μάθηση. Με σχολεία εύρωστα που μπορούν να εφαρμόσουν το Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα και τις καινοτόμες δράσεις που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο υλοποίησης του Νέου Σχολείου.
o Οι συνενώσεις γίνονται κάθε χρόνο
Η διαδικασία των συνενώσεων και ιδρύσεων σχολικών μονάδων αποτελεί πάγια δράση του Υπουργείου Παιδείας ΔΒΜΘ, βάσει του υφιστάμενου νομικού πλαισίου (Ν. 1566/85) και αντικατοπτρίζουν τις αλλαγές στην κατανομή του μαθητικού πληθυσμού της χώρας. Φέτος ιδιαίτερα, έγινε μια συστηματική προσπάθεια εξορθολογισμού του σχολικού χάρτη με εκτεταμένες συνενώσεις σχολείων σε ολόκληρη την Επικράτεια, με δεδομένη την διοικητική μεταρρύθμιση του «Καλλικράτη» που διευκολύνει τη διαδικασία αυτή.
o Ο αριθμός μαθητών ανά τμήμα παραμένει σταθερός ,έως 25 στην Πρωτοβάθμια, έως 25+10% στη Δευτεροβάθμια
Οι συνενώσεις δεν επιφέρουν αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα πέραν του μέχρι σήμερα επιτρεπτού. Αντίθετα στα συνενωμένα σχολεία υπάρχει κατεύθυνση της πολιτικής ηγεσίας ο αριθμός των μαθητών σε κάθε τμήμα να μην ξεπερνά τα 25 παιδιά στην Πρωτοβάθμια και τα 25 + 10% στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
o Όχι στα σχολεία «μαμούθ», δεν θα ξεπερνούν τους 400 μαθητές ανά σχολική μονάδα
Οι συνενώσεις δεν οδηγούν σε υπερμεγέθη σχολεία. Ο συνολικός αριθμός των μαθητών στα υπό συνένωση σχολεία δεν ξεπερνά τα 400 παιδιά. Υπάρχουν ελάχιστες περιπτώσεις - 6 Πανελλαδικώς- σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου τα σχολεία που προκύπτουν από τις συνενώσεις, έχουν αριθμό μαθητών από 400 και άνω, αλλά χωρίς να ξεπερνούν τους 500.
o Τα δεδομένα για τη νέα σχολική χρονιά
Φέτος, συνενώνονται 1933 σχολεία και προκύπτουν 877 σε σύνολο 16.000 σχολικών μονάδων Πανελληνίως.
Αναλυτικά οι συνενώσεις:
Ø Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση:
1523 σχολικές μονάδες σε 672. Από αυτές :
§ 169 Μονοθέσια, Διθέσια και Τριθέσια
§ 98 ήταν ήδη σε αναστολή λειτουργίας
§ 18 χωρίς μαθητές
Από τις συνενώσεις των σχολικών μονάδων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης προκύπτουν:
§ 120 νέα 6/θέσια και
§ 61 νέα 12/θέσια σχολεία
Ø Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση:
410 σχολικές μονάδες σε 205. Σε αυτές:
§ το 30% των Γυμνασίων είχαν μαθητικό δυναμικό μικρότερο από 35 μαθητές
§ πάνω από το 50% των Γενικών Λυκείων που συνενώνονται είναι λυκειακές τάξεις
§ ο αντίστοιχος αριθμός πέρυσι (για τη σχολική χρονιά 2010-2011) ήταν στο ένα δέκατο περίπου ενώ
§ παλαιότερα ο νόμος έμενε εν μέρει ανενεργός, καθώς οι περισσότερες αποφάσεις συνενώσεων - ιδρύσεων σχολικών μονάδων ανακαλούνταν.
o Οι στόχοι των συνενώσεων είναι πρωτίστως παιδαγωγικοί
Οι λόγοι των συνενώσεων είναι πρωτίστως εκπαιδευτικοί και έχουν ως σκοπό την βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Στόχος του Υπουργείου Παιδείας είναι η δημιουργία εύρωστων σχολικών μονάδων (6/θέσιων και 12/θέσιων στην Πρωτοβάθμια) τα όποια θα έχουν πλέον τη δυνατότητα- και τις απαιτούμενες υλικοτεχνικές υποδομές- να υποστηρίξουν τις καινοτόμες δράσεις που δρομολογούνται στο Νέο Σχολείο.
Προς την ιδία κατεύθυνση, οι συνενώσεις καλύπτουν την ανάγκη των σχολείων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αφενός για εργαστηριακές υποδομές, επαρκές εκπαιδευτικό προσωπικό και αφετέρου για την εξασφάλιση ενός κατώτατου αριθμού μαθητών, ώστε να λειτουργούν όλες οι προβλεπόμενες εξειδικεύσεις και κατευθύνσεις, αλλά και όμιλοι δραστηριοτήτων και οι δράσεις έρευνας (ερευνητικές διαδικασίες) που εισάγονται στο Νέο Λύκειο από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Παράλληλα με τους παιδαγωγικούς λόγους, οι συνενώσεις επιφέρουν και την ορθολογική αξιοποίηση του υπάρχοντος εκπαιδευτικού δυναμικού, το οποίο είναι κατανεμημένο στη χώρα με άνισο τρόπο λόγω της ύπαρξης πολλών ολιγοθέσιων και κατακερματισμένων σχολικών μονάδων οι οποίες αδυνατούν ως εκ τούτου να προσφέρουν την προβλεπόμενη και απαιτούμενη ποιότητα εκπαίδευσης.
Χαρακτηριστικές περιπτώσεις:
-Τα μικρά Δημοτικά Σχολεία στα χωριά όπου ένας ή δύο δάσκαλοι αναλαμβάνουν και τις 6 τάξεις και όπου δεν υπάρχει δυνατότητα ειδικοτήτων όπως γυμναστή και καθηγητή ξένης γλώσσας. Ο στόχος των 6/θέσιων Δημοτικών Σχολείων όπου κάθε τάξη έχει το δάσκαλό της επιτυγχάνεται σε μεγάλο βαθμό με τις συνενώσεις που εφαρμόζουμε.
-Στα αστικά κέντρα αντίστοιχα, η συνένωση Δημοτικών Σχολείων που συστεγάζονται ή συναυλίζονται, μας δίνει τη δυνατότητα να εντάξουμε τα σχολεία αυτά, που γίνονται 12/θέσια, στα πιλοτικά Ολοήμερα με Ενιαίο Αναμορφωμένο Πρόγραμμα. Αυτό σημαίνει περισσότερη και πληρέστερη διδασκαλία ξένης γλώσσας, καλλιτεχνικών, μουσικής, πληροφορικής, χορού και φιλαναγνωσίας, στο κανονικό πρόγραμμα για όλα τα παιδιά.
-Τα πολύ μικρά Γυμνάσια και Λύκεια που δεν εξασφαλίζουν το απαιτούμενο αριθμό μαθητών για ουσιαστική εφαρμογή των κατευθύνσεων και του ισχύοντος ωρολογίου προγράμματος, πολύ δε περισσότερο των επερχόμενων αλλαγών που ξεκινούν από την Α Λυκείου και τα πιλοτικά Γυμνάσια από τον Σεπτέμβριο του 2011.
- Υπάρχουν περιπτώσεις όπου από τη συνένωση των σχολείων καταργείται η διπλοβάρδια (πρωί – απόγευμα)όπως, στο 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης με το 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης και στο 21ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης με το 21ο Λύκειο Θεσσαλονίκης. Με τη συνένωση των δυο Γυμνασίων και των δυο Λυκείων προκύπτουν το 14ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και το 14ο Λύκειο Θεσσαλονίκης αντίστοιχα, τα οποία θα λειτουργούν μόνο με πρωινή βάρδια. Επίσης, το 122ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών και το 45ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών που λειτουργούσαν με διπλοβάρδια, συνενώνονται στο 45ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών μόνο με πρωινή βάρδια.
-Στην προσπάθεια να εφαρμοστούν παιδαγωγικά κριτήρια, στοχεύσαμε μέσα από τις συνενώσεις σχολικών μονάδων να απελευθερώσουμε κτιριακές υποδομές, με σκοπό στα νέα σχολεία που δημιουργούνται να φοιτούν παιδιά της ίδιας σχολικής βαθμίδας. Έτσι επιτυγχάνεται καλύτερα η κοινωνικοποίηση των μαθητών και αποφεύγονται η σχολική βία και η διαρροή. Υπάρχουν λοιπόν περιπτώσεις όπου συστεγάζονταν ένα Γυμνάσιο, ένα Ειδικό Σχολείο και ένα Δημοτικό Σχολείο ή ένα Γυμνάσιο και ένα Δημοτικό. Στις σχολικές μονάδες που προκύπτουν με τα τις συνενώσεις δημιουργούνται σχολεία με παιδιά της ίδιας σχολικής βαθμίδας ή τουλάχιστον Νηπιαγωγεία με Δημοτικά και Γυμνάσια με Λύκεια.
ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΔΡΑΣΕΩΝ
1. 19/01/11–24/01/11 - Κείμενο εγκύκλιου προς Διαβούλευση (OpenGov), για τον προσδιορισμό των κριτήριων συνενώσεων ιδρύσεων - σχολικών μονάδων. Κατατέθηκαν 505 σχόλια. Για πρώτη φορά- και κατ΄ εξαίρεση- τέθηκε σε διαβούλευση κείμενο εγκυκλίου και όχι νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας, νομοσχέδιο ή Υπουργική Απόφαση.
2. 27/01/2011 – Αποστολή Εγκυκλίου στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και εντολή τοπικών διαβουλεύσεων των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης με τους τοπικούς φορείς
3. 28/01/2011 - Επιστολή της Υφυπουργού Παιδείας προς όλους τους Δημάρχους της χώρας
4. 25/02/2011 - Αποστολή Ενημερωτικού Κειμένου προς ΜΜΕ
5. 28/02/2011 - Ημερίδα στο Υπουργείο Παιδείας ΔΒΜΘ με τους Δημάρχους
6. 28/02/2011 – Συνάντηση της Υφυπουργού Παιδείας με την ΟΛΜΕ
o Τα λεπτομερή στοιχεία για τις ιδρύσεις σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα ανακοινωθούν σύντομα, καθώς αποτελούν συναρμοδιότητα των Υπουργείων Οικονομικών και Παιδείας, Διά Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Αναλυτικά οι πίνακες με τις σχολικές μονάδες στην ιστοσελίδα του Υπουργείου:
Μεταβολές σχολικών μονάδων (Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων) της Ηπείρου για το σχολικό έτος 2011-2012
1. ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΙ
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Α/Α | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ | Δ/ΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ | ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ | |
ΑΠΟ | ΣΕ | |||
01 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 6/Θ 2ο Δ.Σ. ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ | 5/Θ 2ο Δ.Σ. ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ |
02 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 3/Θ Δ.Σ. ΔΟΜΠΟΛΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 2/Θ Δ.Σ. ΔΟΜΠΟΛΕΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
03 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 3/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | 2/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
04 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 3/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | 2/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
05 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 4/Θ Δ.Σ. ΑΓΙΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | 3/Θ Δ.Σ. ΑΓΙΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
06 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 5/Θ Δ.Σ. ΡΙΖΟΒΟΥΝΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | 3/Θ Δ.Σ. ΡΙΖΟΒΟΥΝΙΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
07 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 12/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΡΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | 8/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΡΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
Α/Α | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ | Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ | ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ | |
ΑΠΟ | ΣΕ | |||
01 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 2/Θ 24ο Ν/Γ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | ΑΠΌ 2/Θ ΣΕ 1/Θ |
2. ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 2/Θ Δ.Σ. ΣΥΚΙΩΝ ΑΡΤΑΣ | 2/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ |
1/Θ Δ.Σ. ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΕΛΑΤΟΥ ΚΟΡΦΟΒΟΥΝΙΟΥ ΑΡΤΑΣ | 2/Θ Δ.Σ. ΚΟΡΦΟΒΟΥΝΙΟΥ ΑΡΤΑΣ |
2/Θ Δ.Σ. ΚΟΡΦΟΒΟΥΝΙΟΥ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΑΡΤΑΣ | 1/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΔΙΚΟΡΑΧΗΣ- ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΑΡΤΑΣ |
1/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΔΙΚΟΡΑΧΗΣ- ΚΛΕΙΔΙΟΥ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΛΙΜΙΝΗΣ ΑΡΤΑΣ | 6/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΡΤΑΣ |
6/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑΣ ΑΡΤΑΣ | 6/Θ Δ.Σ. ΚΑΜΠΗΣ ΑΡΤΑΣ |
6/Θ Δ.Σ. ΚΑΜΠΗΣ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΣΕΛΛΑΔΩΝ ΑΡΤΑΣ | 6/Θ Δ.Σ. ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ |
6/Θ Δ.Σ. ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. Κ. ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 2/Θ Δ.Σ. Ν. ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
1/Θ Δ.Σ. Ν. ΜΟΥΣΙΩΤΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 6/Θ Δ.Σ. ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
2/Θ Δ.Σ. ΠΛΑΤΑΝΙΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
2/Θ Δ.Σ. ΗΛΙΟΚΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
5/Θ Δ.Σ. ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΚΟΝΤΣΙΚΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 1ο 3/Θ Δ.Σ. ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
1ο 3/Θ Δ.Σ. ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΑΝΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 2/Θ Δ.Σ. ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
2/Θ Δ.Σ. ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 2ο 2/Θ Δ.Σ. ΜΑΡΜΑΡΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 6/Θ Δ.Σ. ΣΤΑΥΡΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
6/Θ Δ.Σ. ΣΤΑΥΡΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΜΠΙΖΑΝΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 6/Θ Δ.Σ. ΜΠΑΦΡΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
6/Θ Δ.Σ. ΜΠΑΦΡΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΠΩΓΩΝΙΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 2/Θ Δ.Σ. ΔΕΛΒΙΝΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
2/Θ Δ.Σ. ΔΕΛΒΙΝΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 9/Θ 14ο Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 8ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
8/Θ 8ο Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 17ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 7ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
7ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 2/Θ Δ.Σ. ΔΟΛΙΑΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 6/Θ Δ.Σ. ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
6/Θ Δ.Σ. ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 2/Θ Δ.Σ. ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 8/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
7/Θ Δ.Σ. ΠΕΡΑΜΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 2ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 1ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
1ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 23ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 11ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
11ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 15ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 5ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
5ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 22ο 6/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 3ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
3ο 12/Θ Δ.Σ. ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 2ο 2/Θ Δ.Σ. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 1ο 3/Θ Δ.Σ. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
1ο 2/Θ Δ.Σ. ΧΡΥΣΟΒΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 2/Θ Δ.Σ. ΓΟΡΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 6/Θ Δ.Σ. ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
6/Θ Δ.Σ. ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΒΗΣΣΑΝΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 4/Θ Δ.Σ. ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
4/Θ Δ.Σ. ΚΕΦΑΛΟΒΡΥΣΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΝΑΡΚΙΣΣΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | 2/Θ Δ.Σ. ΒΟΥΒΟΠΟΤΑΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
2/Θ Δ.Σ. ΒΟΥΒΟΠΟΤΑΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΚΛΕΙΣΟΥΡΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | 2/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
3/Θ Δ.Σ. ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | |||
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ | Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ | ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΣΥΝΕΝΩΣΗΣ | ΟΝΟΜΑ ΣΥΝΕΝΟΥΜΕΝΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ ΝΕΑ ΟΡΓΑΝΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΜΕΓΑΡΧΗΣ ΑΡΤΑΣ | 1/Θ Ν/Γ ΑΜΦΙΘΕΑΣ ΑΡΤΑΣ |
1/Θ Ν/Γ ΑΜΦΙΘΕΑΣ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΚΟΛΟΜΟΔΙΩΝ ΑΡΤΑΣ | 1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΑΡΤΑΣ |
1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΣΕΛΛΑΔΩΝ ΑΡΤΑΣ | 2/Θ Ν/Γ ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ |
2/Θ Ν/Γ ΚΟΜΠΟΤΙΟΥ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΣΥΚΙΩΝ ΑΡΤΑΣ | 1/Θ Ν/Γ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ |
1/Θ Ν/Γ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΥ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΒΙΓΛΑΣ ΑΡΤΑΣ | 1/Θ Ν/Γ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ ΑΡΤΑΣ |
1/Θ Ν/Γ ΠΟΛΥΔΡΟΣΟΥ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΚΙΡΚΙΖΑΤΩΝ ΑΡΤΑΣ | 1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΟΒΑΤΟΥ ΑΡΤΑΣ |
1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΟΒΑΤΟΥ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΑΡΤΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΑΜΠΕΛΙΩΝ ΑΜΜΟΤΟΠΟΥ | 1/Θ Ν/Γ ΧΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΤΑΣ |
1/Θ Ν/Γ ΧΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΡΤΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε. | 9ο 1/Θ Ν/Γ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ | 1ο 2/Θ Ν/Γ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ |
1ο 2/Θ Ν/Γ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΒΛΑΣΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ | 2/Θ Ν/Γ ΚΑΣΤΡΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ |
1/Θ Ν/Γ ΚΑΣΤΡΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 1/Θ Ν/Γ ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
1/Θ Ν/Γ ΛΟΓΓΑΔΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΣΕΡΒΙΑΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 2/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
1/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΑΝΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 1/Θ Ν/Γ ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
1/Θ Ν/Γ ΚΑΤΩ ΛΑΨΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΔΟΛΙΑΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ |
1/Θ Ν/Γ ΚΑΛΠΑΚΙΟΥ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 2/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΚΑΣΤΡΙΤΣΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΚΟΝΤΙΝΩΝ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |
1/Θ Ν/Γ ΚΟΥΤΣΕΛΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΚΡΑΝΟΥΛΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | 1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
1/Θ Ν/Γ ΚΡΥΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ | |||
ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Ν/Γ ΒΟΥΒΟΠΟΤΑΜΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | 1/Θ Ν/Γ ΝΑΡΚΙΣΣΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
1/Θ Ν/Γ ΝΑΡΚΙΣΣΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ | |||
3.ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Α/Α | ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ | Δ/ΝΣΗ ΕΚΠ/ΣΗΣ | ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ |
01 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΑΓ. ΠΑΝΤΩΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ |
02 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΑΕΤΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ |
03 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΕΛΑΤΟΧΩΡΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
04 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΓΟΤΙΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
05 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΧΑΡΟΚΟΠΙΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ |
06 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΚΥΨΕΛΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
07 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΘΕΜΕΛΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
08 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ ΚΟΡΩΝΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
09 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΣΤΕΦΑΝΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
10 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Δ.Σ. ΜΕΛΑΝΙΩΝ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ
01 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΑΓ. ΠΑΝΤΩΝ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ |
02 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΜΕΣΟΒΟΥΝΙΟΥ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ |
03 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΠΟΤΑΜΙΑΣ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ |
04 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΤΣΑΜΑΝΤΑ ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ |
05 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΓΥΜΝΟΤΟΠΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
06 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΚΕΡΑΣΩΝΑ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
07 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΘΕΜΕΛΟΥ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
08 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΚΟΡΩΝΗΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
09 | ΗΠΕΙΡΟΥ | ΠΡΕΒΕΖΑΣ Π.Ε. | 1/Θ Ν/Γ ΛΟΥΤΣΑΣ ΠΡΕΒΕΖΑΣ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου