Αύξηση 30% σε σχέση με πέρσι σημείωσαν οι συνολικές online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών και διαμορφώθηκαν στα 1,7 δισ. ευρώ.

Συνολικά ξοδεύουν περίπου 1.150 ευρώ εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικά site.
Η ποικιλία και η πυκνότητα των on-line αγορών το 2011 αυξήθηκε σημαντικά ενώ τις περισσότερες πωλήσεις έκαναν και φέτος οι H/Y, τα ηλεκτρονικά είδη, εισιτήρια ταξιδιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, είδη σπιτιού και βιβλία.
Τη μεγαλύτερη αύξηση, όμως, κατέγραψαν φέτος το έτοιμο φαγητό, τα καλλυντικά / προσωπική φροντίδα, κοσμήματα/ ρολόγια και τα προϊόντα σούπερ μάρκετ. Υπάρχει επίσης σημαντική αύξηση χρήσης και αγορών από τους διαδικτυακούς τόπους ημερησίων προσφορών που για το πρώτο εξάμηνο του 2011 εκπροσώπησαν πλέον το 20% των συνολικών on-line αγορών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου