Αύξηση 30% σε σχέση με πέρσι σημείωσαν οι συνολικές online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών και διαμορφώθηκαν στα 1,7 δισ. ευρώ.
Σύμφωνα με τη σχετική έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, 1,5 εκατ. Έλληνες καταναλωτές αγοράζουν κατά μέσο όρο 15 φορές ετησίως από το διαδίκτυο.Συνολικά ξοδεύουν περίπου 1.150 ευρώ εκ των οποίων τα 2/3 κατευθύνονται σε ελληνικά site.
Η ποικιλία και η πυκνότητα των on-line αγορών το 2011 αυξήθηκε σημαντικά ενώ τις περισσότερες πωλήσεις έκαναν και φέτος οι H/Y, τα ηλεκτρονικά είδη, εισιτήρια ταξιδιών, κρατήσεις ξενοδοχείων, είδη σπιτιού και βιβλία.
Τη μεγαλύτερη αύξηση, όμως, κατέγραψαν φέτος το έτοιμο φαγητό, τα καλλυντικά / προσωπική φροντίδα, κοσμήματα/ ρολόγια και τα προϊόντα σούπερ μάρκετ. Υπάρχει επίσης σημαντική αύξηση χρήσης και αγορών από τους διαδικτυακούς τόπους ημερησίων προσφορών που για το πρώτο εξάμηνο του 2011 εκπροσώπησαν πλέον το 20% των συνολικών on-line αγορών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου