«Αυτή τη στιγμή υπάρχει ένα επεξεργασμένο πρόγραμμα, για την
αναμόρφωση του Λυκείου και του Τεχνολογικού Λυκείου, το οποίο είναι
απόρροια του πενταετούς Εθνικού Διαλόγου. Έχουμε ήδη κάνει μια συζήτηση
με τα κόμματα που στηρίζουν την Κυβέρνηση, η οποία θα εντατικοποιηθεί
και θα ολοκληρωθεί αυτήν την εβδομάδα, ούτως ώστε ένα Σχέδιο Νόμου να
κατατεθεί στη Βουλή μέσα στον Ιούνιο».
Τα παραπάνω ανακοίνωσε, σε συνέντευξή του στον Αnt1, ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος και υπογράμμισε: «Η φιλοδοξία μας είναι να καταργήσουμε την «κατάρα» του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που δεν είναι άλλη από την «παπαγαλία». Νομίζω ότι το νέο Πρόγραμμα Σπουδών το αντιμετωπίζει αποφασιστικά, κατεβάζοντας τη μεθοδολογία της έρευνας από την Τριτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στόχος μας είναι να μάθουμε τα παιδιά μας πώς να μαθαίνουν. Όχι να τους φορτώνουμε με γνώσεις, τις οποίες μετά από λίγο θα ξεχάσουν.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, σκεφτόμαστε και προτείνουμε, αντί να έχουμε έξι μαθήματα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, να έχουμε τέσσερα. Μειώνοντας τα μαθήματα, μειώνουμε τον κόπο των μαθητών, αυξάνουμε τη δυνατότητα κριτικής γνώσης και έτσι νομίζω ότι πάμε σε ένα καλύτερο πλαίσιο».
Τα παραπάνω ανακοίνωσε, σε συνέντευξή του στον Αnt1, ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος και υπογράμμισε: «Η φιλοδοξία μας είναι να καταργήσουμε την «κατάρα» του εκπαιδευτικού μας συστήματος, που δεν είναι άλλη από την «παπαγαλία». Νομίζω ότι το νέο Πρόγραμμα Σπουδών το αντιμετωπίζει αποφασιστικά, κατεβάζοντας τη μεθοδολογία της έρευνας από την Τριτοβάθμια στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Στόχος μας είναι να μάθουμε τα παιδιά μας πώς να μαθαίνουν. Όχι να τους φορτώνουμε με γνώσεις, τις οποίες μετά από λίγο θα ξεχάσουν.
Σ’ αυτό το πλαίσιο, σκεφτόμαστε και προτείνουμε, αντί να έχουμε έξι μαθήματα στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, να έχουμε τέσσερα. Μειώνοντας τα μαθήματα, μειώνουμε τον κόπο των μαθητών, αυξάνουμε τη δυνατότητα κριτικής γνώσης και έτσι νομίζω ότι πάμε σε ένα καλύτερο πλαίσιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου