Τετάρτη 24 Ιουλίου 2013

Apple: Ετοιμάζει μεγαλύτερες οθόνες για smartphones και tablets

Μεγαλύτερες οθόνες για τα «έξυπνα κινητά» και τους tablet υπολογιστές της δοκιμάζει η Apple, σύμφωνα με τη Wall Street Journal, στο πλαίσιο μίας απόπειρας «απάντησής» της στην απειλητική άνοδο της Samsung, και εν μέσω προβληματισμού για την πορεία των δικών της προϊόντων.
Σύμφωνα με την WSJ, προμηθευτές της Apple δήλωσαν πως ζήτησε πρωτότυπες οθόνες για smartphones μεγαλύτερες από ό,τι των τωρινών της μοντέλων του iPhone εντός των προσεχών μηνών, ενώ αντίστοιχα για τα tablets ζήτησε σχέδια οθονών για μία νέα συσκευή, λίγο κάτω από τις 13 ίντσες. Μέχρι στιγμής είναι ασαφές το αν θα καταλήξουν όντως στην αγορά, αλλά θεωρείται εξαιρετικά πιθανό ότι η επόμενη «γενιά» των τηλεφώνων και tablets θα έχει μεγαλύτερες οθόνες. Αν και δεν υπήρξε σχετικό σχόλιο σε αυτές τις φήμες από την Apple, το Reuters επίσης ανέφερε πως η εταιρεία εξετάζει το ενδεχόμενο χρήσης μεγαλύτερων οθονών για το iPhone.
Οι συγκεκριμένες πληροφορίες κυκλοφόρησαν εν όψει της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων τρίτου τετραμήνου από πλευράς της εταιρείας, που θα δείξουν πόσο καλές ήταν οι επιδόσεις της παρούσας σειράς συσκευών της στην αγορά. Τον Απρίλιο η εταιρεία είχε ανακοινώσει μείωση των κερδών για πρώτη φορά μέσα σε μία δεκαετία, παρά την μεγάλη ζήτηση για iPhone και iPad.
Επί της παρούσης, η βασική πρόκληση που αντιμετωπίζει η Apple είναι η συνέχιση της επέκτασης του καταναλωτικού κοινού της, μέσω της συνεχούς κυκλοφορίας καινοτόμων προϊόντων, αλλά και της βελτίωσης και ανανέωσης των παλαιότερων. Αν και μέχρι τώρα η εταιρεία τα κατάφερνε καλά σε αυτούς τους τομείς, πολλοί αναλυτές επισημαίνουν πως η Apple δεν έχει κυκλοφορήσει κάποια νέα σειρά προϊόντων από την κυκλοφορία του πρώτου iPad το 2010.
  Ο σκληρότερος ανταγωνιστής της αυτή τη στιγμή είναι η Samsung, που είναι πρώτη στην κατάταξη των κατασκευαστών smartphones, με 33,1% της αγοράς, με την Apple να ακολουθεί με 17,9%, σύμφωνα με στοιχεία της Strategy Analytics- ωστόσο, στα tablets κρατά την πρώτη θέση, αν και το μερίδιο αγοράς της σημείωσε πτώση στο 39,6% σε σχέση με το 58,1% του προηγούμενου έτους.
 
Ναυτεμπορική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου