Αντιμέτωποι με ένα νέο σύστημα εξετάσεων για την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση θα έρθουν οι μαθητές της Τρίτης Λυκείου το 2014.
Πρόκειται για ένα σύστημα, όπως το παρουσιάζει η εφημερίδα «Τα Νέα» το οποίο αναμένεται να ανακοινωθεί κατά το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου από το υπουργείο Παιδείας.
Ήδη βρίσκεται στο τελικό στάδιο επεξεργασίας από την αρμόδια επιστημονική επιτροπή και έχει εγκριθεί από την υπουργό και υφυπουργό Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου και Εύη Χριστοφιλοπούλου αντίστοιχα.
Για μια ακόμη φορά οι υποσχετικές για "καταπολέμηση της παπαγαλίας και των φροντιστηρίων" δίνουν και πάιρνουν, ωστόσο δεν γίνονται πιστευτές. Επιγραμματικά οι δέκα αλλαγές σύμφωνα με το δημοσίευμα των ΝΕΩΝ περιλαμβάνουν:
1.Διατηρούνται οι πανελλήνιες, ώστε να κατοχυρωθεί το αδιάβλητο
2.Θα γίνονται ταυτόχρονα πανελλήνιες και απολυτήριες (την ίδια μέρα με διαφορά ωρών)
3.Ξεχωριστή διαδικασία ενδοσχολικών εξετάσεων για όσους δεν θέλουν να συνεχίσουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση
4.Πιθανότατα τα προς εξέταση μαθήματα των πανελλαδικών εξετάσεων θα είναι τέσσερα και για τις τρεις κατευθύνσεις
5.Τα πανεπιστημιακά τμήματα γίνονται υπεύθυνα για τον συντελεστή βαρύτητας των μαθημάτων
6.Καταργείται η εξεταστέα ύλη με την μορφή που την γνωρίζαμε. Θα γίνεται μόνο ένας γενικός προσδιορισμός
7.Θεσπίζεται τράπεζα ερωτήσεων και, σε ορισμένα μαθήματα, η πλειονότητα των ερωτήσεων θα είναι τύπου πολλαπλών επιλογών. Επίσης, οι ερωτήσεις θα έχουν βαθμό δυσκολίας ώστε να διακρίνονται οι διαβασμένοι μαθητές
8.Για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα συνυπολογίζεται ο βαθμός του απολυτηρίου από τους βαθμούς της Β και Γ Λυκείου
9.Ο αριθμός των εισακτέων σε κάθε σχολή θα ορίζεται πλέον από τα ίδια τα πανεπιστήμια, μέσω αποφάσεων των νέων Συμβουλίων οι οποίες θα γίνονται δεκτές από την κεντρική διοίκηση
10. Κατά την διάρκεια της Γ Λυκείου το κάθε σχολείο θα κάνει προσομοίωση της εξεταστικής διαδικασίας "με στόχο οι μαθητές να αντιληφθούν και να προετοιμαστούν στο σχολείο και από τους καθηγητές τους για όλα όσα είναι αναγκαία".
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου