Το νομοσχέδιο που φέρνει στο υπουργικό ο Γ. Ραγκούσης αλλάζει τα πάντα σε ό,τι έχει να κάνει με τις άδειες των ταξί που πλέον όλες θα ανήκουν στο δημόσιο και δεν θα είναι ιδιωτικές όπως σήμερα με κληρονομικό δικαίωμα.
Οι άδειες θα παραχωρούνται έναντι τιμήματος (μένει να φανεί ποιο θα είναι αυτό) από το δημόσιο. Για την απόκτηση άδειας θα απαιτούνται κάποια κριτήρια όπως η παρακολούθηση σεμιναρίων τα οποία θα είναι επιδοτούμενα.
Οι άδειες θα είναι αμεταβίβαστες και θα ανανεώνονται κάθε 3 ως 5 χρόνια (δεν έχει καθοριστεί ακόμη ο χρόνος).
Για όσους απέκτησαν άδεια τα τελευταία χρόνια σε τιμές περί τις 150.000 προβλέπεται δωρεάν χορήγηση μισής άδειας (σε όσους έχουν αγοράσει τη μισή) αλλά και φοροελαφρύνσεις (μένει να καθοριστούν ποιες θα είναι αυτές).
Κάθε φυσικό πρόσωπο δεν θα μπορεί να έχει στην κατοχή του πάνω από 2 άδειες.
Θα μπορούν να εκδοθούν άδειες για επταθέσια, εννιαθέσια, αλλά και μοτοταξί.
Παράλληλα με το νέο νομοσχέδιο όλα δείχνουν ότι καταργούνται τα πληθυσμιακά κριτήρια, κυρίως σε ότι έχει να κάνει με δήμους (καλλικρατικούς) άνω των 70.000 κατοίκων.
Για τους δήμους με πληθυσμό κάτω από 70.000 κατοίκους θα ληφθεί ειδική μέριμνα.
Οι άδειες θα είναι αμεταβίβαστες και θα ανανεώνονται κάθε 3 ως 5 χρόνια (δεν έχει καθοριστεί ακόμη ο χρόνος).
Για όσους απέκτησαν άδεια τα τελευταία χρόνια σε τιμές περί τις 150.000 προβλέπεται δωρεάν χορήγηση μισής άδειας (σε όσους έχουν αγοράσει τη μισή) αλλά και φοροελαφρύνσεις (μένει να καθοριστούν ποιες θα είναι αυτές).
Κάθε φυσικό πρόσωπο δεν θα μπορεί να έχει στην κατοχή του πάνω από 2 άδειες.
Θα μπορούν να εκδοθούν άδειες για επταθέσια, εννιαθέσια, αλλά και μοτοταξί.
Παράλληλα με το νέο νομοσχέδιο όλα δείχνουν ότι καταργούνται τα πληθυσμιακά κριτήρια, κυρίως σε ότι έχει να κάνει με δήμους (καλλικρατικούς) άνω των 70.000 κατοίκων.
Για τους δήμους με πληθυσμό κάτω από 70.000 κατοίκους θα ληφθεί ειδική μέριμνα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου