Μπορεί
από το υπουργείο Υποδομών να ακούγαμε κάθε τρεις και λίγο ότι η Ιόνια
Οδός θα παραδοθεί ολοκληρωμένη μέσα στο 2015, όπως όλα όμως δείχνουν,
ήδη
η καθυστέρηση στην κατασκευή του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου αγγίζει τους έξι (6) μήνες! Αιτία είναι οι απαλλοτριώσεις και οι αρχαιολογικές ανασκαφές, που έχουν πάει πίσω το έργο και ήδη άρχισε να διαφαίνεται, ότι στην καλύτερη περίπτωση θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2016! Συνολικά οι εργασίες στην Ιόνια Οδό βρίσκονται στο 48% του έργου και στις τέσσερις εργοταξιακές ζώνες του έργου απασχολούνται σήμερα περίπου 2.000 εργαζόμενοι. Οι απαλλοτριώσεις αφορούν αλλαγές της χάραξης που εγκρίθηκαν πριν από τη συμφωνία επανεκκίνησης, ενώ νέα προβλήματα είναι ενδεχόμενο να προκύψουν από τα ευρήματα στις έξι (6) περιοχές που πραγματοποιούνται αρχαιολογικές εργασίες. Σήμερα αναμένεται με αγωνία να...
οριστεί η νέα σύνθεση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, ώστε να συνεδριάσει το ταχύτερο δυνατό και να λάβει σχετικές αποφάσεις. Στον Ε-65, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου, έχει ήδη ολοκληρωθεί το 51%, όμως και εδώ, μόνο τα 70 χιλιόμετρα του Ε65 στη Θεσσαλία, από την Ξινιάδα Δομοκού έως τα Τρίκαλα, έχουν ρεαλιστική πιθανότητα να παραδοθούν στο τέλος του 2015, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί! Θυμίζουμε, ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, δια χειρός του Τρικαλινού πρώην υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Κώστα Σκρέκα, εντάχθηκε το έργο του βορείου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Ε-65 (Καλαμπάκα-Εγνατία Οδός) στον κατάλογο των μεγάλων έργων του Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποδομών-Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη.
epirusgate.blogspot.gr
η καθυστέρηση στην κατασκευή του συγκεκριμένου αυτοκινητόδρομου αγγίζει τους έξι (6) μήνες! Αιτία είναι οι απαλλοτριώσεις και οι αρχαιολογικές ανασκαφές, που έχουν πάει πίσω το έργο και ήδη άρχισε να διαφαίνεται, ότι στην καλύτερη περίπτωση θα ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2016! Συνολικά οι εργασίες στην Ιόνια Οδό βρίσκονται στο 48% του έργου και στις τέσσερις εργοταξιακές ζώνες του έργου απασχολούνται σήμερα περίπου 2.000 εργαζόμενοι. Οι απαλλοτριώσεις αφορούν αλλαγές της χάραξης που εγκρίθηκαν πριν από τη συμφωνία επανεκκίνησης, ενώ νέα προβλήματα είναι ενδεχόμενο να προκύψουν από τα ευρήματα στις έξι (6) περιοχές που πραγματοποιούνται αρχαιολογικές εργασίες. Σήμερα αναμένεται με αγωνία να...
οριστεί η νέα σύνθεση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, ώστε να συνεδριάσει το ταχύτερο δυνατό και να λάβει σχετικές αποφάσεις. Στον Ε-65, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου, έχει ήδη ολοκληρωθεί το 51%, όμως και εδώ, μόνο τα 70 χιλιόμετρα του Ε65 στη Θεσσαλία, από την Ξινιάδα Δομοκού έως τα Τρίκαλα, έχουν ρεαλιστική πιθανότητα να παραδοθούν στο τέλος του 2015, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί! Θυμίζουμε, ότι τον περασμένο Δεκέμβριο, δια χειρός του Τρικαλινού πρώην υπουργού Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Κώστα Σκρέκα, εντάχθηκε το έργο του βορείου τμήματος του αυτοκινητοδρόμου Ε-65 (Καλαμπάκα-Εγνατία Οδός) στον κατάλογο των μεγάλων έργων του Επιχειρησιακού Προγράμματος Υποδομών-Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη.
epirusgate.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου