Τουλάχιστον δέκα χιλιάδες πελάτες της booking.com έπεσαν θύμα μεγάλης
απάτης που λειτουργούσε μέσω υποτιθέμενου τηλεφωνικού κέντρου, το οποίο
ζητούσε, για λογαριασμό των ξενοδοχείων, προκαταβολές διαμονής για
κρατήσεις που είχαν γίνει μέσω της μεγάλης πλατφόρμας κρατήσεων.
Την αποκάλυψη έκανε εργαζόμενος της «στημένης επιχείρησης», ο οποίος, όπως υποστήριξε, δεν είχε αντιληφθεί εξ αρχής την απάτη.
Ο εργαζόμενος εκπαιδεύτηκε από μια ιστοσελίδα διεθνών τηλεπωλήσεων, η
αμοιβή του ήταν 12 δολάρια την ώρα και εργαζόταν από το σπίτι.
Η δουλειά του ήταν να χρησιμοποιεί προσωπικά στοιχεία πελατών της
booking.com από όλο τον κόσμο και να έρχεται σε επικοινωνία μαζί τους
(120 πελάτες κάθε μέρα), καλώντας τους, εκ μέρους του ξενοδοχείου όπου
είχε γίνει η κράτηση, να διαβάσουν το email που υποτιθέμενα τους είχε
στείλει το ίδιο το ξενοδοχείο. Το email ζητούσε την πληρωμή προκαταβολής
για την κράτηση, αναγράφοντας τραπεζικά στοιχεία τα οποία όμως ουδεμία
σχέση είχαν με το ξενοδοχείο.
Όσοι πελάτες της booking.com εξαπατήθηκαν, παραπέμπονταν σε μια
ψεύτικη τηλεφωνική γραμμή όπου οι απατεώνες είχαν τοποθετήσει προσωπικό
που δήθεν εκπροσωπούσε την Booking.com και επέμενε ότι το ξενοδοχείο
είχε ζητήσει την κατάθεση προκαταβολής, αλλάζοντας την πολιτική
πληρωμών.
Εκπρόσωπος της booking.com, ανέφερε ότι η εταιρία συνεργάζεται με την
αστυνομία για να βρει τρόπους προστασίας των πελατών της από τέτοια
φαινόμενα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου