Μια πρωτότυπη έρευνα για το πόσα καθαρά χρήματα κερδίζουν για κάθε ένα αυτοκίνητο που πουλάνε
οι
αυτοκινητοβιομηχανίες πραγματοποίησε το Κέντρο Έρευνας Αυτοκινήτου CAR
του Πανεπιστημίου του Ντούισμπουργκ στην Έσση της Γερμανίας.
Πρωταθλήτρια αναδεικνύεται η... Toyota με 1.558 ευρώ κέρδη ανά πώληση οχήματος. Το συγκεκριμένο νούμερο αντιστοιχεί σε 8,8% περιθώρια κέρδους στη μέση τιμή ενός Toyota.
Η γερμανική VW, η οποία αποτελεί τον βασικό αντίπαλο της Toyota, περιορίζεται σε 616 ευρώ κέρδη ανά αυτοκίνητο ή 2,9% περιθώρια κέρδους.
Το «ζουμί» της έρευνας, όμως, είναι οι πωλήσεις μοντέλων της premium κατηγορίας.
Ρεκόρ κερδών ανά πώληση εμφανίζουν οι Ferrari/Maserati με 23.967 ευρώ, δηλαδή με ποσοστό κέρδους 14%. Η Porsche εμφανίζει ακόμη μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους με 18%, όμως το μέσο κέρδος της ανά πώληση ανέρχεται σε 16.639 ευρώ.
Στο ταμείο της BMW μπαίνουν κατά μέσο όρο 3.390 ευρώ κέρδη από την πώληση καθενός μοντέλου της, στης Audi 3.188 ευρώ και στης Mercedes/Smart 2.558 ευρώ.
Οι υπόλοιποι σημαντικοί αυτοκινητοκατασκευαστές εμφανίζουν τα εξής κέρδη: Chrysler 1.281 ευρώ (6,1% ποσοστά κέρδους), Hyundai 962 ευρώ (9%), Kia 802 ευρώ (6,7%), Nissan 736 ευρώ (4,7%), Ηοnda 731 ευρώ (4,6%) και Skoda 567 ευρώ (5,1%).
Ωστόσο υπάρχουν και βιομηχανίες που έχουν ζημιά με κάθε πώληση ενός μοντέλου τους. Έτσι, η Fiat έχει 224 ευρώ ζημιά ανά πώληση, η Renault 283 ευρώ, η Seat 331 ευρώ, ο όμιλος Peugeot/Citroen 370 ευρώ, η GM Europe 607 ευρώ και η Ford Europe 891 ευρώ.
Πρωταθλήτρια αναδεικνύεται η... Toyota με 1.558 ευρώ κέρδη ανά πώληση οχήματος. Το συγκεκριμένο νούμερο αντιστοιχεί σε 8,8% περιθώρια κέρδους στη μέση τιμή ενός Toyota.
Η γερμανική VW, η οποία αποτελεί τον βασικό αντίπαλο της Toyota, περιορίζεται σε 616 ευρώ κέρδη ανά αυτοκίνητο ή 2,9% περιθώρια κέρδους.
Το «ζουμί» της έρευνας, όμως, είναι οι πωλήσεις μοντέλων της premium κατηγορίας.
Ρεκόρ κερδών ανά πώληση εμφανίζουν οι Ferrari/Maserati με 23.967 ευρώ, δηλαδή με ποσοστό κέρδους 14%. Η Porsche εμφανίζει ακόμη μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους με 18%, όμως το μέσο κέρδος της ανά πώληση ανέρχεται σε 16.639 ευρώ.
Στο ταμείο της BMW μπαίνουν κατά μέσο όρο 3.390 ευρώ κέρδη από την πώληση καθενός μοντέλου της, στης Audi 3.188 ευρώ και στης Mercedes/Smart 2.558 ευρώ.
Οι υπόλοιποι σημαντικοί αυτοκινητοκατασκευαστές εμφανίζουν τα εξής κέρδη: Chrysler 1.281 ευρώ (6,1% ποσοστά κέρδους), Hyundai 962 ευρώ (9%), Kia 802 ευρώ (6,7%), Nissan 736 ευρώ (4,7%), Ηοnda 731 ευρώ (4,6%) και Skoda 567 ευρώ (5,1%).
Ωστόσο υπάρχουν και βιομηχανίες που έχουν ζημιά με κάθε πώληση ενός μοντέλου τους. Έτσι, η Fiat έχει 224 ευρώ ζημιά ανά πώληση, η Renault 283 ευρώ, η Seat 331 ευρώ, ο όμιλος Peugeot/Citroen 370 ευρώ, η GM Europe 607 ευρώ και η Ford Europe 891 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου