Την τροπολογία που
θα επιτρέψει στους οδηγούς να πληρώσουν και το 2015 μέρος και όχι το
σύνολο των τελών κυκλοφορίας αναμένεται να καταθέσει το υπουργείο
Οικονομικών εντός της εβδομάδας.
Η τροπολογία θα ευνοήσει κυρίως τους οδηγούς Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού -οι οποίοι εκτός από υψηλά τέλη πληρώνουν και φόρο πολυτελούς διαβίωσης- καθώς θα τους επιτρέψει να «ακινητοποιήσουν» τώρα τα οχήματά τους και να ξαναπάρουν πίσω τις πινακίδες, κατά τη διάρκεια του 2015, πληρώνοντας όχι το σύνολο των τελών αλλά μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στο υπόλοιπο της χρονιάς.
Κατατέθηκαν 75.000 πινακίδες
Οι οδηγοί που θα θελήσουν να μπουν σε αυτή τη διαδικασία θα πρέπει να καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους στην εφορία μέχρι το τέλος του χρόνου. Αν παρέλθει η προθεσμία της 31ης Δεκεμβρίου, τότε θα τους βεβαιωθεί το πρόστιμο –το διπλό ποσό των τελών κυκλοφορίας- είτε καταθέσουν στη συνέχεια τις πινακίδες είτε όχι.
Αυτό το έχουν ήδη συνειδητοποιήσει χιλιάδες οδηγοί και σπεύδουν στις εφορίες. Από τις αρχές του Νοεμβρίου μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα, είχαν κατατεθεί περισσότερες από 75.000 πινακίδες ενώ στις έξι εργάσιμες που απομένουν μέχρι το τέλος του έτους, το «κύμα» θα φουντώσει. Πάντως, δεν αναμένεται να επαναληφθούν ούτε οι περσινές ούτε οι προπέρσινες επιδόσεις. Το 2013, κατατέθηκαν 220 χιλιάδες πινακίδες και το 2012 περίπου 260.000. Συνολικά, τα «ακινητοποιημένα» οχήματα αυτή τη στιγμή εκτιμώνται σε περίπου 1,3 εκατομμύρια.
Πώς θα λειτουργήσει το σύστημα των τελών κυκλοφορίας με τον μήνα; Αν κάποιος θέσει ένα δίλιτρο όχημα σε ακινησία μέχρι το τέλος του χρόνου –υπολείπονται έξι εργάσιμες- και αποφασίσει να το κινήσει τον Aύγουστο του 2015, τότε θα πρέπει να προκαταβάλει 275 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2015, ποσό που αποτελεί τα 5/12 των ετήσιων Tελών Kυκλοφορίας.
Aν τώρα καταθέσει και πάλι τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματος τον Σεπτέμβριο δεν πρόκειται να εισπράξει πίσω τα υπόλοιπα 220 ευρώ που αναλογούν στους υπόλοιπους 4 μήνες που δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει το I.X. του, με αποτέλεσμα να έχει χάσει 220 ευρώ. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει για τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και τα τεκμήρια τα οποία απ’ ότι φαίνεται θα παραμείνουν σε ισχύ και για όλο το 2015, Τα τεκμήρια υπολογίζονται με βάση τους μήνες που πραγματικά βρίσκεται σε κυκλοφορία ένα όχημα. Δηλαδή ο κάτοχος που θα προβεί σε άρση ακινησία του δίλιτρου I.X. του για έναν μόλις μήνα θα καταβάλει μόλις 36,6 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, ενώ το τεκμήριο που πρέπει να καλύψει ανέρχεται σε μόλις 733,3 ευρώ. πηγη thetoc.gr
Η τροπολογία θα ευνοήσει κυρίως τους οδηγούς Ι.Χ. μεγάλου κυβισμού -οι οποίοι εκτός από υψηλά τέλη πληρώνουν και φόρο πολυτελούς διαβίωσης- καθώς θα τους επιτρέψει να «ακινητοποιήσουν» τώρα τα οχήματά τους και να ξαναπάρουν πίσω τις πινακίδες, κατά τη διάρκεια του 2015, πληρώνοντας όχι το σύνολο των τελών αλλά μόνο το ποσό που αντιστοιχεί στο υπόλοιπο της χρονιάς.
Κατατέθηκαν 75.000 πινακίδες
Οι οδηγοί που θα θελήσουν να μπουν σε αυτή τη διαδικασία θα πρέπει να καταθέσουν τις πινακίδες των οχημάτων τους στην εφορία μέχρι το τέλος του χρόνου. Αν παρέλθει η προθεσμία της 31ης Δεκεμβρίου, τότε θα τους βεβαιωθεί το πρόστιμο –το διπλό ποσό των τελών κυκλοφορίας- είτε καταθέσουν στη συνέχεια τις πινακίδες είτε όχι.
Αυτό το έχουν ήδη συνειδητοποιήσει χιλιάδες οδηγοί και σπεύδουν στις εφορίες. Από τις αρχές του Νοεμβρίου μέχρι και την προηγούμενη εβδομάδα, είχαν κατατεθεί περισσότερες από 75.000 πινακίδες ενώ στις έξι εργάσιμες που απομένουν μέχρι το τέλος του έτους, το «κύμα» θα φουντώσει. Πάντως, δεν αναμένεται να επαναληφθούν ούτε οι περσινές ούτε οι προπέρσινες επιδόσεις. Το 2013, κατατέθηκαν 220 χιλιάδες πινακίδες και το 2012 περίπου 260.000. Συνολικά, τα «ακινητοποιημένα» οχήματα αυτή τη στιγμή εκτιμώνται σε περίπου 1,3 εκατομμύρια.
Πώς θα λειτουργήσει το σύστημα των τελών κυκλοφορίας με τον μήνα; Αν κάποιος θέσει ένα δίλιτρο όχημα σε ακινησία μέχρι το τέλος του χρόνου –υπολείπονται έξι εργάσιμες- και αποφασίσει να το κινήσει τον Aύγουστο του 2015, τότε θα πρέπει να προκαταβάλει 275 ευρώ για τα τέλη κυκλοφορίας του 2015, ποσό που αποτελεί τα 5/12 των ετήσιων Tελών Kυκλοφορίας.
Aν τώρα καταθέσει και πάλι τις πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματος τον Σεπτέμβριο δεν πρόκειται να εισπράξει πίσω τα υπόλοιπα 220 ευρώ που αναλογούν στους υπόλοιπους 4 μήνες που δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει το I.X. του, με αποτέλεσμα να έχει χάσει 220 ευρώ. Κάτι τέτοιο δεν ισχύει για τον Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και τα τεκμήρια τα οποία απ’ ότι φαίνεται θα παραμείνουν σε ισχύ και για όλο το 2015, Τα τεκμήρια υπολογίζονται με βάση τους μήνες που πραγματικά βρίσκεται σε κυκλοφορία ένα όχημα. Δηλαδή ο κάτοχος που θα προβεί σε άρση ακινησία του δίλιτρου I.X. του για έναν μόλις μήνα θα καταβάλει μόλις 36,6 ευρώ για Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης, ενώ το τεκμήριο που πρέπει να καλύψει ανέρχεται σε μόλις 733,3 ευρώ. πηγη thetoc.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου