Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2014

Νεότερες οδηγίες για το MySchool

Αξιότιμοι Διευθυντές,
Επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε ότι η φόρμα «Προσθήκη Εργαζομένου» δε λειτουργεί για το χρήστη της σχολικής μονάδας και πρόκειται να αφαιρεθεί εντελώς από τη διεπαφή, καθώς η συγκεκριμένη αρμοδιότητα περνά αποκλειστικά στις ΔΕ, οι οποίες και θα τοποθετούν πλέον τους εκπαιδευτικούς στη σχολική μονάδα επιλογής τους.
Ευχαριστούμε
Αξιότιμοι Διευθυντές,
Επιθυμούμε να σας ενημερώσουμε για κάποιες σημαντικές αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν στο ΠΣ Myschool και είναι διαθέσιμες προς χρήση από σήμερα.
1.       Επιλύθηκαν οι ρυθμίσεις εμφάνισης στους ελέγχους προόδου Α΄ Τετραμήνου ΓΕΛ, ΕΠΑΛ και στον τρόπο υπολογισμού των ΜΟ αυτών.
2.       Αποκαταστάθηκαν οι τιμές στα πεδία Τύπος Υπηρέτησης/Σχέση Εργασίας, ώστε να αποτυπώνεται σωστά και χωρίς ασάφειες η πραγματικότητα ως ισχύει σήμερα. Επιπρόσθετα, διενεργήθηκε έλεγχος και εκκαθάριση εσφαλμένων καταχωρήσεων και υλοποιήθηκαν έλεγχοι για αποφυγή αυτών.
3.       Επιπλέον, προστέθηκε σε κάθε φόρμα υπηρέτησης εργαζομένου η δυνατότητα υποβολής αιτήματος διαγραφής μέσω του κουμπιού «Αίτημα Διαγραφής». Η λειτουργικότητα αυτή αποσκοπεί στο να γνωστοποιεί η σχολική μονάδα στην αντίστοιχη ΔΕ ότι η υπηρέτηση του συγκεκριμένου εκπαιδευτικού είναι λανθασμένη, με την έννοια ότι ο εκπαιδευτικός δεν έχει εμφανιστεί στη σχολική μονάδα κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά στην οποία αναφέρεται η υπηρέτησή του. Συνακόλουθα, η ΔΕ μπορεί να επεξεργαστεί τη λίστα των αιτημάτων από τις μονάδες της περιοχής ευθύνης της και να προβεί σε οριστικές διαγραφές υπηρετήσεων ή απόρριψη των αιτημάτων. Η συγκεκριμένη λειτουργικότητα διασφαλίζει όλους τους εμπλεκόμενους και προάγει την ταχεία διεκπεραίωση σχετικών αιτημάτων εκεί όπου η πληροφορία γεννάται.
4.       Αποκαταστάθηκε πλήρως η λειτουργικότητα για νέες εγγραφές και μετεγγραφές σε όλους τους τύπους σχολικών μονάδων.

Με εκτίμηση,
Ομάδα Ανάπτυξης MySchool

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου