Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Εφορία: Στο «σφυρί» 56 σπίτια οφειλετών κάθε ημέρα

Σαρωτικές κατασχέσεις καταθέσεων, πλειστηριασμούς και ποινικές διώξεις από την εφορία...

Από την αρχή του χρόνου ως το τέλος του Οκτωβρίου η εφορία άνοιξε και πήρε χρήματα από 93.330 λογαριασμούς οφειλετών του Δημοσίου, ενώ στο «σφυρί» έβγαζε 56 σπίτια την ημέρα.

Μόνο τον Οκτώβριο οι φορολογικές αρχές έβγαλαν σε πλειστηριασμό 1.553 κατοικίες και οικόπεδα και 14.197 ακίνητα συνολικά στο δεκάμηνο του έτους.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσιάζει η «Ημερησία», σε σχέση με το περσινό δεκάμηνο Ιανουαρίου - Οκτωβρίου 2013 οι πλειστηριασμοί ακινήτων σημειώνουν αύξηση κατά 26,3% αφού πέρυσι η εφορία έβγαλε σε δημοπρασία 11.240 ακίνητα συνολικά.

«Έκρηξη» σημειώνουν και οι κατασχέσεις σε χέρια τρίτων. Είναι χαρακτηριστικό ότι μέσα στους πρώτους δέκα μήνες του 2013 αυτές διπλασιάστηκαν φθάνοντας τις 11.883 τον Οκτώβριο από 5.592 τον Ιανουάριο.

1 σχόλιο:

  1. ΚΑΛΗ ΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ
    Η δική μου δοκιμασία για το πώς έχω ένα δάνειο για να αγοράσω ένα σπίτι από μια πραγματική και γνήσια επιχείρηση δανείου κάλεσε τα δάνεια του jose luis, είμαι πολύ ευτυχισμένος σήμερα και ο ΛΟΓΟΣ BLESS δάνεια jose luis (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com)
    Το όνομά μου είναι maria, είμαι από το GRECCE, έχω ψάξει για μια γνήσια εταιρεία δανείων για τους τελευταίους 5 μήνες, για να αγοράσω ένα σπίτι όλοι πήρα ήταν μια δέσμη απάτες που με έκαναν να τους εμπιστευτώ και στο τέλος της ημέρας, πήραν τα λεφτά μου χωρίς να δώσουν τίποτα σε αντάλλαγμα, όλη μου η ελπίδα χάθηκε, πήρα μπερδεμένη και απογοητευμένη, ποτέ δεν ήθελα να έχω τίποτα να κάνω με εταιρείες δανείων στο διαδίκτυο, έτσι πήγα να δανειστώ κάποια χρήματα από έναν φίλο, είπα όλα αυτά που συνέβη και είπε ότι μπορεί να με βοηθήσει, αυτό
    ξέρει μια εταιρεία δανείου που μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε ποσό του δανείου
    που χρειάζομαι από εμένα με πολύ χαμηλό επιτόκιο 2%, ότι πήρε μόλις ένα
    δανείου από αυτούς, με διευθύνει για το πώς να υποβάλει αίτηση για το δάνειο, έκανα
    όπως μου είπε, έχω υποβάλει αίτηση μαζί τους στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com)
     , ποτέ δεν πίστευα, αλλά προσπάθησα και προς μεγάλη μου έκπληξη πήρα το δάνειο μέσα σε 24 ώρες, δεν μπορούσα να πιστέψω,
    είμαι χαρούμενος και πλούσιος πάλι και ευχαριστώ τον Θεό ότι ένα τέτοιο δάνειο
    εταιρείες όπως αυτό εξακολουθούν να υπάρχουν σε αυτές τις απάτες σε όλα τα μέρη,
    παρακαλώ συμβουλεύω όλους εκεί έξω που έχουν ανάγκη δανείου τους ηλεκτρονικό ταχυδρομείο
     (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com)
      ποτέ δεν θα σας απογοητεύσουν, και
    η ζωή σας θα αλλάξει όπως και η δική μου.Πλήρης επαφή (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com)
    σήμερα και να πάρετε το δάνειό σας από αυτούς, ο Θεός να ευλογεί jose luis δάνεια για την πραγματική προσφορά δανείου τους.
     Βεβαιωθείτε ότι έχετε επικοινωνήσει με τα δάνεια Luis για το δάνειό σας επειδή πήρα το δάνειό μου με επιτυχία από αυτή την εταιρεία χωρίς άγχος., Επισκεφτείτε το email τους (joseluisloans@aol.com) (joseluisloans@gmail.com)

    ΑπάντησηΔιαγραφή