Δευτέρα 24 Νοεμβρίου 2014

Ας κάνουν φόρμα αξιολόγησης (portfolio) όσοι αισθάνονται ανεπαρκείς…

Του Ζαχαρία Καψαλάκη

            Θα μου πείτε ότι γράφεις εκ του ασφαλούς.

Δεν είσαι Διευθυντής πλέον, άρα γράφεις ότι θέλεις.

            Δεν είναι έτσι και το ξέρετε.

 Ακόμα και Διευθυντής να ήμουν πάλι δεν θα έκανα  φόρμα αξιολόγησης (portfolio).

Για ένα απλό λόγο: Δεν αισθάνομαι ανεπαρκής.

            Αν αισθανόμουν ανεπαρκής, θα είχα φύγει από την υπηρεσία είτε με συνταξιοδότηση είτε με μετάταξη σε άλλο κλάδο.

Ποτέ δεν θα καθόμουν σε μια θέση, όπως αυτή του δασκάλου σκεπτόμενος και μόνο ότι μπορεί να είμαι ανεπαρκής.

            Και αλήθεια, εμείς όλοι που διδάσκουμε καθημερινά μαθητές, πιστεύουμε ότι αυτή η φόρμα θα επιβεβαιώσει την επάρκειά μας;

Αν το πιστεύουμε, μάλλον δεν κάνουμε για εκπαιδευτικοί…

            Θα μου πείτε ότι το σύστημα μας πιέζει…

Ε και;

Τη δουλειά του κάνει…

            Αλήθεια συνάδελφοι ποιο σύστημα μας πιέζει;

Μήπως αυτό που έχει διαλύσει τη δημόσια εκπαίδευση;

Μήπως αυτό που έχει αφήσει χωρίς εκπαιδευτικούς τα σχολεία μας;

Μήπως αυτό που στέλνει πεινασμένους μαθητές στα σχολεία μας;

Μήπως αυτό που δεν μας αφήνει να ζήσουμε με αξιοπρέπεια;

Αυτό λοιπόν το σύστημα θα μας αξιολογήσει;

            Όχι συνάδελφοί μου…

Δεν θα πρέπει να του το επιτρέψουμε.

Ας το κάνουν μόνο όσοι αισθάνονται ανεπαρκείς…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου