Το
ωράριο 170.000 εκπαιδευτικών στην Α/θμια και Β/βάθμια Εκπαίδευση
λαμβάνει υπόψη την ιδιότητα του εκπαιδευτικού (π.χ. ως διευθυντή
σχολικής μονάδας), την οργανικότητα των σχολικών μονάδων και τα έτη
υπηρεσίας τους.
Ως υπηρεσία για τον υπολογισμό του ωραρίου νοείται μόνο η εκπαιδευτική. Ως εκ τούτου λαμβάνονται υπόψη οι αναγνωρισμένες εκπαιδευτικές υπηρεσίες ως ακολούθως:
- στα Δημόσια Σχολεία Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αρμοδιότητας του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ.
- στα Μουσικά Σχολεία
- στα Τμήματα Αθλητικών Διευκολύνσεων
- για την Εφαρμογή του Προγράμματος της Ολυμπιακής Εκπαίδευσης
- στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
- στα Ναυτικά Λύκεια
- στα Ολοήμερα Σχολεία Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης
- στα Εκκλησιαστικά Σχολεία
- στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων
- στις Σχολές Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ.
- στα Μεταλυκειακά Προπαρασκευαστικά Κέντρα
- για την εφαρμογή των προγραμμάτων ενισχυτικής διδασκαλίας και πρόσθετης διδακτικής στήριξης,
- στα τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας του Εθνικού Ιδρύματος Νεότητας για μουσουλμάνους μαθητές
- στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.)
-
στα δημόσια σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που
τελούν υπό τη διοικητική εποπτεία του αρμόδιου, σε κάθε κράτος,
Υπουργείου των χωρών - μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης, μετά την ημερομηνία
ένταξης των χωρών αυτών στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
- σε ελληνικά σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Κύπρο
- στις σχολές τουριστικής εκπαίδευσης Τ.Ε.Ε. του Οργανισμού Τουριστικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (Ο.Τ.Ε.Κ.).
-
στις σχολικές μονάδες του Εθνικού Ιδρύματος Απροσάρμοστων Παίδων
Κρήτης, μετά την υπαγωγή τους στο Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ. για την
υλοποίηση προγραμμάτων για άτομα με ειδικές ανάγκες (Α.Μ.Ε.Α.).
-
στο πλαίσιο επιμορφωτικών προγραμμάτων εξειδικευμένης εκπαιδευτικής
υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή / και ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες
-
για την εφαρμογή καινοτόμων προγραμμάτων του Ενιαίου Αναμορφωμένου
Πλαισίου Προγραμμάτων Σπουδών (Ε.Α.Π.Π.Σ.) στα σχολεία πρωτοβάθμιας και
δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και λοιπών εκπαιδευτικών δράσεων,
- στα ιδιωτικά σχολεία πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
Επίσης λαμβάνεται υπόψη για τη μείωση του ωραρίου μετά το διορισμό τους στη δημόσια εκπαίδευση:
α) η υπηρεσία του αναπληρωτή ή ωρομίσθιου εκπαιδευτικού που προσφέρθηκε σε σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,
β)
η αναγνωρισμένη εκπαιδευτική υπηρεσία εκπαιδευτικών σε αναγνωρισμένα
ελληνικά σχολεία της αλλοδαπής, η υπηρεσία τους σε ξένα σχολεία στα
οποία δίδαξαν σε τάξεις ή τμήματα ελληνοπαίδων καθώς και στα σχολεία των
ελληνικών κοινοτήτων του Καναδά
γ)
η αναγνωρισμένη ως δημόσια εκπαιδευτική υπηρεσία εκπαιδευτικών σε
παιδικούς και βρεφονηπιακούς σταθμούς νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου
(Ν.Π.Δ.Δ.) ή νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου (Ν.Π.Ι.Δ.), μη
κερδοσκοπικού χαρακτήρα, καθώς και η προϋπηρεσία των Εκπαιδευτικών
Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε. Α.Ε.) και Ειδικού Εκπαιδευτικού
Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
(Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) όλων των βαθμίδων, σε Ν.Π.Δ.Δ. ή σε Ν.Π.Ι.Δ. μη
κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ή επαγγελματικά εργαστήρια ή εργαστήρια
αυτόνομης διαβίωσης στο Ινστιτούτο Αναπτυξιακής Αποκατάστασης (πρώην
Ψυχολογικό Κέντρο Βορείου Ελλάδος) και στο Κέντρο Ψυχικής Υγιεινής ή
στον Εθνικό Οργανισμό Πρόνοιας.
Επισημαίνεται
ότι δε λαμβάνεται υπόψη για τη μείωση του ωραρίου η προϋπηρεσία σε
Κέντρα Υποβοήθησης Μελέτης (Κ.Υ.Μ.) I.E.Κ., Ν.Ε.Λ.Ε., Α.Ε.Ι, Τ.Ε.Ι.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου