Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: «Εγώ δεν έχω συμβούλους»

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
«Εγώ δεν έχω κανέναν Σύμβουλο και όσοι έχουν έρθει μαζί μου είναι χωρίς μισθό» δήλωσε σήμερα στους εκπαιδευτικούς συντάκτες ο υπουργός Παιδείας Γ. Μπαμπινιώτης , και ανέφερε χαρακτηριστικά τον
κ. Γκλαβά, πρώην πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου .
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ήθελα να ρωτήσω κάτι που έχει  να κάνει με τα οικονομικά του Υπουργείου: Τους προηγούμενους μήνες ακούγαμε διάφορα για συμβούλους, εκατοντάδες συμβούλους που υπήρχαν εδώ μέσα, Υπουργοί, Υφυπουργοί, δεν ξέρω ποιος, κυκλοφορούσαν διάφορα, ότι υπήρχαν 40, 50 σύμβουλοι.. Ήθελα να σας ρωτήσω τι κάνετε εσείς μ’ αυτό. Εσείς έχετε συμβούλους κατ' αρχήν; Πόσους θα έχετε;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Με φέρνετε λίγο σε δύσκολη θέση. Είναι στη «Διαύγεια», δε θέλω ν’ απαντήσω γι’ αυτό, μπορώ ν’ απαντήσω για τον εαυτό μου. Εγώ δεν έχω συμβούλους. Και είναι φυσικό τώρα, ένας άνθρωπος που έρχεται για έναν περιορισμένο χρόνο, είναι δάσκαλος.. Δεν έχω συμβούλους. Τα πολιτικά πρόσωπα έχουν έναν αριθμό συμβούλων κοντά τους γιατί χειρίζονται διάφορα θέματα και τα έχουν νομίμως.
        Λοιπόν, εγώ μεν εγγενώς δεν έχω συμβούλους πολιτικούς κτλ., αποσπασμένους έχω για να βοηθήσουν τη δουλειά μας εδώ και έχω παρακαλέσει, ο οποίος επίσης αμισθί όπως και εγώ αμισθί προσφέρουμε τις υπηρεσίες μας, τον κ. Γκλαβά, τον πρώην Πρόεδρο του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου και παλιά εδώ στο Υπουργείο που ξέρει τα θέματα να με βοηθήσει. Έτσι έχουν  τα θέματα. Δηλαδή  το θέμα των συμβούλων ας το αφήσουμε εκεί. Εγώ δηλώνω για τον εαυτό  μου ότι δεν έχω γιατί δε μου πάει και να έχω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου