Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ: Επανακατατέθηκε η τροπολογία για τις μετεγγραφές πολυτέκνων, Ιδιωτικά Σχολεία και Επάρκεια Διδασκαλίας ξένων γλωσσών

ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
Η τροπολογία για τις μετεγγραφές πολυτέκνων, Ιδιωτικά   Σχολεία και Επάρκεια Διδασκαλίας ξένων γλωσσών, έχει ήδη κατατεθεί σε άλλο , υπό ψήφιση, νομοσχέδιο (σ.σ.του υπ. Μεταφορών), δήλωσε στη σημερινή Συνέντευξη Τύπου στους εκπαιδευτικούς συντάκτες ο υπουργός Παιδείας Γ. Μπαμπινιώτης.

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ήθελα να ρωτήσω το εξής. Το τελευταίο χρονικό διάστημα δεχτήκατε κάποιες επιθέσεις από την Ομοσπονδία των Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών σε σχέση με την ιδιότητά σας ως Προέδρου του Αρσακείου. Ήθελα να ρωτήσω αν υπάρχει μια εξέλιξη σε σχέση μ’ αυτό, πώς το χειρίζεστε και τι απάντηση δίνετε;
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Την επομένη που ανέλαβα τα καθήκοντα εδώ, την ευθύνη του Υπουργού, έστειλα έγγραφο στη Φιλεκπαιδευτική Εταιρεία και έκανα το αυτονόητο, δηλαδή έκανα αναστολή των καθηκόντων μου ως Προέδρου της Φιλεκπαιδευτικής Εταιρείας, το πιο απλό και το πιο αυτονόητο, γιατί αυτό ορίζεται από το νόμο.
        Επ’ αυτού δεν έχω τίποτε άλλο, όσοι εκ του πονηρού σχολιάζουν ή συνδέουν αυτή την ιδιότητα θα έλεγα ότι είναι εκ του πονηρού, εγώ ενήργησα όπως έπρεπε να ενεργήσω από την επομένη της αναλήψεως των καθηκόντων μου.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η δεύτερη μου ερώτηση είναι τι θα γίνει με την τροπολογία που κατετέθη στη Βουλή στο νομοσχέδιο του Αγροτικής Ανάπτυξης και απεσύρθη; Οι αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής των τριτέκνων και πολυτέκνων θα επανέλθουν σε κάποιο άλλο νομοσχέδιο;
        Και επίσης είπατε σε μια δήλωσή σας για το θέμα της ΟΙΕΛΕ, της τροπολογίας δηλαδή περί απελευθέρωσης των απολύσεων όπως παρουσιάζεται από την Ομοσπονδία, ότι αυτή η ρύθμιση είχε εξεταστεί  και υπήρχε στα συρτάρια τα υπουργικά από προηγούμενους.
        Ήθελα το εξής να ρωτήσω, από ποιον ήταν; Ήταν δηλαδή στα συρτάρια της κας Διαμαντοπούλου, στα συρτάρια του κ. Σπηλιωτόπουλου και γιατί δεν προκρίθηκε από τον κ. Σπηλιωτόπουλο ή την κα Διαμαντοπούλου και αποφασίσατε εσείς μέσα σε ένα μήνα μέχρι που να τελειώσει αυτή η θητεία της Κυβέρνησης να φέρετε τη συγκεκριμένη ρύθμιση, με αποτέλεσμα να κατηγορηθείτε αδίκως ή δικαίως, αυτό είναι μια άλλη ιστορία, θα το κρίνει ο κόσμος, ότι εξυπηρετείτε τα συμφέροντα των Ιδιωτικών Σχολαρχών, ευλόγως κατά την άποψή μου, διότι η γυναίκα του Καίσαρα ξέρετε, εσείς είστε φιλόλογος, καλύτερα από μένα τα ξέρετε.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Η τροπολογία μου κάνει εντύπωση, ότι κάπου συνδέθηκε ότι αποσύρθηκε η τροπολογία. Αντί να πουν ότι αποσύρθηκε το νομοσχέδιο, το οποίο δεν ψήφισε η Νέα Δημοκρατία, αποσύρθηκε η τροπολογία. Επειδή ξέρω τους συντάκτες των Εκπαιδευτικών και ακριβώς επειδή ασχολούνται με την εκπαίδευση, είναι όλοι οι άνθρωποι σκεπτόμενοι και δεν επιτρέπεται πιστεύω να γίνει ένας τέτοιος, έξω από το μυαλό σας θα είναι προφανώς, να γίνει μία σύνδεση ότι επειδή ήταν η τροπολογία μέσα, απεσύρθη το νομοσχέδιο του Σκανδαλίδη. Προφανώς υπήρχαν μεγάλα πολιτικά θέματα που δεν επέτρεψαν στο νομοσχέδιο αυτό να προχωρήσει και το απέσυρε ο κ. Σκανδαλίδης. Προφανώς η τροπολογία που το ακολουθούσε θα πάει σε άλλο νομοσχέδιο και έχει ήδη πάει.
Ως προς την ΟΙΕΛΕ: Αυτά που λέει η ΟΙΕΛΕ, ότι υπήρχε στα συρτάρια κτλ., ποια συρτάρια;
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Κύριε Υπουργέ, επιτρέψτε μου, αν θυμάμαι καλά τη δήλωσή σας..
ΥΠΟΥΡΓΟΣ: Όχι, εγώ δεν αναφέρθηκα σε συρτάρια.. Γιατί τα συρτάρια έχουν άλλες νοηματικές προεκτάσεις.
ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Έχετε δίκιο, αλλά λέγατε ότι είχε εξετασθεί από προηγουμένους και δεν το φέρνατε.
ΥΠΟΥΡΓΟΣ:  Aυτό υπήρχε. Μου το έφερε η κα Χριστοφιλοπούλου και εγγράφως μάλιστα και με τη σύμφωνη γνώμη του κ. Αρβανιτόπουλου που μίλησαν και οι δυο προηγουμένως και μου ζήτησαν να προωθηθεί συντεταγμένο, έτοιμο. Δεν έβαλα ούτε μία γραμμή, ούτε έναν τόνο, ούτε ένα κόμμα. Συντεταγμένο, έτοιμο.
        Εγγράφως μου ζητήθηκε να προωθηθεί αυτό εφ' όσον συμφωνώ, για ν’ αντιμετωπισθούν θέματα, πρώτον των πολυτέκνων γιατί αυτό ήταν το μείζον θέμα, δεύτερον των ιδιωτικών ως προς τους διδάσκοντες γιατί αυτό ήταν το μείζον θέμα και τρίτο θέμα είναι αυτό της ρυθμίσεως ως προς την εφαρμογή. Επομένως μου ζητήθηκε, το υιοθέτησα, συμφώνησα και το προώθησα. Αυτή είναι η αλήθεια και δεν πρέπει, αλλά δε θα κάνω χαρακτηρισμούς, αυτή ή αλήθεια να στρεβλώνεται και να γίνονται παρασυνδέσεις. Αυτά τα κόλπα είναι και παλιά και ξεπερασμένα. Και με δασκάλους σαν κι εμένα θα έπρεπε να αποφεύγονται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου