«Για την αυστηροποίηση του Πειθαρχικού Δικαίου και πάλι υπάρχει
τοποθέτηση και νομίζω ότι πιο ξεκάθαρη δεν θα μπορούσε να υπάρξει από
πλευράς του Υπουργείου Παιδείας. Ζητάμε και έχουμε ζητήσει, να δούμε
ποιες είναι οι εντός της Υπηρεσίας πράξεις, οι οποίες θα οδηγούν σε
αδικήματα, τα οποία θα επιφέρουν αυτοδίκαιη αργία και όλες τις
υπόλοιπες, για να διαχωριστούν αυτοί, οι οποίοι χαρακτηρίζονται - δεν
τους χαρακτηρίζει έτσι ο νόμος - «επίορκοι» απ' όλους τους υπόλοιπους,
οι οποίοι δεν πρέπει να εκτίθενται είτε σε κακόβουλες είτε σε
εκβιαστικές διώξεις και να οδηγούνται».
Τα παραπάνω είπε στην Επιτροπή Μορωτικών Υποθέσεων της Βουλής ο υφυπουργός παιδείας Θ.Παπαθεοδώρου, ενώ σημείωσε τα εξής:
Α.Το είπα και το ξεκαθάρισε ότι έχουμε ζητήσει από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, όχι να ξαναδεί το θέμα μόνο γενικώς, αλλά ως προς τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι εκτίθενται σε οποιαδήποτε άσκηση ποινικής δίωξης.
Β. Είναι γνωστό ότι το Ποινικό Σύστημα ή το Σύστημα Ποινικής Δικονομίας βρίσκεται εντός της Αρχής της Νομιμότητας και όχι της Αρχής της Σκοπιμότητας. Δηλαδή, κάθε καταγγελία εάν δεν πάει αρχείο για λόγους, οι οποίοι είναι προφανείς, οδηγεί σε άσκηση ποινικής δίωξης, έτσι ώστε να μην είναι δυνατή άλλη διαχείριση, παρά να επωμίζεται ο εκπαιδευτικός μια διαδικασία, την οποία σε ορισμένες περιπτώσεις δεν την αξίζει. Άρα, σ’ αυτή την κατεύθυνση βρισκόμαστε.
Τα παραπάνω είπε στην Επιτροπή Μορωτικών Υποθέσεων της Βουλής ο υφυπουργός παιδείας Θ.Παπαθεοδώρου, ενώ σημείωσε τα εξής:
Α.Το είπα και το ξεκαθάρισε ότι έχουμε ζητήσει από το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, όχι να ξαναδεί το θέμα μόνο γενικώς, αλλά ως προς τους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι εκτίθενται σε οποιαδήποτε άσκηση ποινικής δίωξης.
Β. Είναι γνωστό ότι το Ποινικό Σύστημα ή το Σύστημα Ποινικής Δικονομίας βρίσκεται εντός της Αρχής της Νομιμότητας και όχι της Αρχής της Σκοπιμότητας. Δηλαδή, κάθε καταγγελία εάν δεν πάει αρχείο για λόγους, οι οποίοι είναι προφανείς, οδηγεί σε άσκηση ποινικής δίωξης, έτσι ώστε να μην είναι δυνατή άλλη διαχείριση, παρά να επωμίζεται ο εκπαιδευτικός μια διαδικασία, την οποία σε ορισμένες περιπτώσεις δεν την αξίζει. Άρα, σ’ αυτή την κατεύθυνση βρισκόμαστε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου