- Ποιοι ανοίγουν την εφαρμογή του taxisnet και βλέπουν αύξηση στα τέλη κυκλοφορίας ως και 63,7%
- Παρά το πάγωμα δεν πληρώνουν όλοι τα ίδια τέλη με πέρυσι, δείτε ποιοι καίγονται από τις αλλαγές
- Η... λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 και ποιους αφορά
- Παραδείγματα με τα νέα ποσά
- Παρά το πάγωμα δεν πληρώνουν όλοι τα ίδια τέλη με πέρυσι, δείτε ποιοι καίγονται από τις αλλαγές
- Η... λεπτομέρεια που κάνει τη διαφορά για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 και ποιους αφορά
- Παραδείγματα με τα νέα ποσά
Είναι περισσότεροι από 150.000 οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που μπήκαν στην ειδική εφαρμογή του taxisnet για να εκτυπώσουν τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 και... κυριολεκτικά έπαθαν εγκεφαλικό!
Υπάρχουν ιδιοκτήτες αυτοκινήτων που θα πληρώσουν εφέτος τέλη
τουλάχιστον διπλάσια και είναι πολλοί παρά το γεγονός ότι γενικά, για
την πλειοψηφία των ιδιοκτητών αυτοκινήτων και μοτοσικλετών τα τέλη
έμειναν τα ίδια με πέρυσι.
Μπορεί να είχαμε πάγωμα και αυτό να ανακοινώθηκε τελευταία στιγμή στα μέσα του Νοεμβρίου, όμως από τον Ιούλιο υπήρξε μια αλλαγή που έφερε τα πάνω κάτω για μια μεγάλη κατηγορία ιδιοκτητών αυτοκινήτων.
Πρόκειται για όσους αγόρασαν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μετά το 2010. Με βάση όσα ίσχυαν ως σήμερα οι ιδιοκτήτες αυτοί πλήρωναν με βάση την ταξινόμηση του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Αυτό όμως άλλαξε και πλέον το αυτοκίνητο αυτό πληρώνει τέλη με βάση την πρώτη κυκλοφορία του σε χώρα της Ε.Ε. ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.
Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το 2011 και ως τώρα πλήρωνε τέλη με βάση τους ρύπους από φέτος, εάν έχει κυκλοφορήσει σε άλλη χώρα πριν το 2010, πληρώνει τέλη με βάση τα κυβικά, όπως όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα από το 2007 μέχρι το 2010.
Κάπως έτσι ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 2.000 κυβικών που είχε εισαχθεί στην Ελλάδα το 2011 και πέρυσι πλήρωσε 421,5 ευρώ, εάν έχει πρώτη κυκλοφορία σε χώρα της Ε.Ε. Το 2006 θα πληρώσει φέτος 690 ευρώ, δηλαδή θα δει αυξημένα τα τέλη του 2017 κατά 63,7%
Το ίδιο θα συμβεί και με ένα πετρελαιοκίνητο ΙΧ 1.900 κυβικών που έχει κυκλοφορήσει για πρώτη φορά το 2006 σε κάποιο άλλο κράτος της Ε.Ε. Και εισήχθη στην Ελλάδα το 2011. Π΄'ερυσι ο ιδιοκτήτης πλήρωσε 149 ευρώ ενώ φέτος θα πρέπει να πληρώσει 300 ευρώ. Διπλάσια τιμή δηλαδή.
Τυχεροί είναι όσοι πήραν αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού. Για ένα αυτοκίνητο diesel των 1.300 κυβικών τα τέλη από 148,8 ευρώ, πέφτουν φέτος στα 135 ευρώ, ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου θα έχει μια έκπτωση της τάξης του 9,2%.
Μπορεί να είχαμε πάγωμα και αυτό να ανακοινώθηκε τελευταία στιγμή στα μέσα του Νοεμβρίου, όμως από τον Ιούλιο υπήρξε μια αλλαγή που έφερε τα πάνω κάτω για μια μεγάλη κατηγορία ιδιοκτητών αυτοκινήτων.
Πρόκειται για όσους αγόρασαν μεταχειρισμένο αυτοκίνητο μετά το 2010. Με βάση όσα ίσχυαν ως σήμερα οι ιδιοκτήτες αυτοί πλήρωναν με βάση την ταξινόμηση του αυτοκινήτου στην Ελλάδα. Αυτό όμως άλλαξε και πλέον το αυτοκίνητο αυτό πληρώνει τέλη με βάση την πρώτη κυκλοφορία του σε χώρα της Ε.Ε. ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου.
Δηλαδή ένα αυτοκίνητο που κυκλοφόρησε στην Ελλάδα το 2011 και ως τώρα πλήρωνε τέλη με βάση τους ρύπους από φέτος, εάν έχει κυκλοφορήσει σε άλλη χώρα πριν το 2010, πληρώνει τέλη με βάση τα κυβικά, όπως όλα τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν στην Ελλάδα από το 2007 μέχρι το 2010.
Κάπως έτσι ένας ιδιοκτήτης αυτοκινήτου 2.000 κυβικών που είχε εισαχθεί στην Ελλάδα το 2011 και πέρυσι πλήρωσε 421,5 ευρώ, εάν έχει πρώτη κυκλοφορία σε χώρα της Ε.Ε. Το 2006 θα πληρώσει φέτος 690 ευρώ, δηλαδή θα δει αυξημένα τα τέλη του 2017 κατά 63,7%
Το ίδιο θα συμβεί και με ένα πετρελαιοκίνητο ΙΧ 1.900 κυβικών που έχει κυκλοφορήσει για πρώτη φορά το 2006 σε κάποιο άλλο κράτος της Ε.Ε. Και εισήχθη στην Ελλάδα το 2011. Π΄'ερυσι ο ιδιοκτήτης πλήρωσε 149 ευρώ ενώ φέτος θα πρέπει να πληρώσει 300 ευρώ. Διπλάσια τιμή δηλαδή.
Τυχεροί είναι όσοι πήραν αυτοκίνητο μεσαίου κυβισμού. Για ένα αυτοκίνητο diesel των 1.300 κυβικών τα τέλη από 148,8 ευρώ, πέφτουν φέτος στα 135 ευρώ, ο συγκεκριμένος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου θα έχει μια έκπτωση της τάξης του 9,2%.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου πάντως τα νούμερα δείχνουν ότι
εκείνοι που επηρεάζονται είναι περίπου το 1/4 όσων έχουν μεταχειρισμένο
αυτοκίνητο που εισήχθη στη χώρα μας μετά το 2010.
Σε σύνολο 134,066 αυτοκινήτων που αλλάζουν καθεστώς, τα τέλη μένουν
τα ίδια για 60.234 οχήματα, ενώ επιβαρύνονται 31.854 ιδιοκτήτες
αυτοκινήτων. Καλά είναι τα νέα, καθώς μειώνονται τα τέλη για 41,978.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου