Το θέμα της διαγραφής κλήσεων από τη
Δημοτική Αστυνομία και την Τροχαία, που είχαν βεβαιωθεί από την
προηγούμενη Δημοτική Αρχή κατά τα έτη 2010-2014 στο Δήμο Αρταίων,
συζητήθηκε χθες στην συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου.
Στη συνεδρίαση παρουσιάστηκε το πόρισμα
της αρμόδιας υπηρεσιακής ομάδας εργασίας, που ορίστηκε από το Δήμο για
να εξετάσει όλες τις περιπτώσεις και να γνωμοδοτήσει. «Οφείλαμε να
κάνουμε αυτό που κάνουμε σήμερα, γιατί διαχειριζόμαστε χρήμα των
Αρτινών.
Τόσο καιρό στεκόμαστε στο γράμμα του
νόμου και δεν κοιτάμε να προστατεύσουμε τον πεζόδρομο και κατ’ επέκταση
τους συμπολίτες μας. Ο καθαρός πεζόδρομος και η τάξη είναι Παιδεία. Θα
πρέπει να καταλάβουμε, ότι υπάρχουν κάποιοι συμπολίτες που δεν πλήρωσαν,
αλλά η πλειοψηφία των δημοτών έχει πληρώσει εγκαίρως τις κλήσεις. Εμείς
θα απολογηθούμε, εάν έχουμε λάθος στοιχεία κλήσεων επί δικής μας
θητείας. Μέχρι τώρα, οι κλήσεις που υπάρχουν και που διαγράφουμε σήμερα
αφορούν προηγούμενες θητείες» ανέφερε ο Δήμαρχος Αρταίων κ. Χρήστος
Τσιρογιάννης.
Και συμπλήρωσε: «Προσπαθήσαμε όπου
μπορούσαμε να δούμε το Νόμο επιεικώς. Η ομάδα εργασίας έκανε πολύ καλά
τη δουλειά της και έφερε μια εισήγηση για διαγραφές κλήσεων όπως
προβλεπόταν. Εάν κάποια αίτηση δεν αξιολογήθηκε γιατί δεν υπήρχαν τα
απαραίτητα δικαιολογητικά, τότε εδώ είμαστε να την ξαναδούμε σε επόμενο
δημοτικό συμβούλιο».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου