Το υπουργείο Παιδείας σε συνεργασία με το υπουργείο Διοικητικής
Μεταρρύθμισης έχει εκπονήσει ένα πρόγραμμα για την αλλαγή του τρόπου
απονομής των αδειών, το οποίο επίσης θα οδηγήσει και στην αλλαγή των
υγειονομικών επιτροπών, οι οποίες είναι υπεύθυνες για να υπάρξει ένας
εξορθολογισμός του συστήματος.
Αυτό ανακοίνωσε σήμερα στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου , ο οποίος παράλληλα υπογράμμισε:
Α.Από τις πρωτοβουλίες οι οποίες θα ανακοινωθούν μέσα στα τέλη αυτής της εβδομάδας, ίσως, για τις Υγειονομικές Επιτροπές θα δοθεί μία λύση η οποία θα έχει να κάνει με ουσιαστικότερο έλεγχο, όχι εντεινόμενο, για τις άδειες τις οποίες δίνονται και από την άλλη πλευρά βεβαίως και υποστήριξη των αδειών ή των εκπαιδευτικών οι οποίοι έχουν άδεια κύησης ή επαπειλούμενης κύησης.
Β. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι μία άδεια κύησης είναι ένα γεγονός το οποίο η νομοθεσία μας όχι μόνο καλύπτει, αλλά και υποστηρίζει. Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να δούμε ποιες από τις υπόλοιπες άδειες οι οποίες έχουν δοθεί δίνονται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.
Γ.Πράγματι, υπάρχει πρόβλημα όχι μόνο με τις άδειες –κάποιες από τις οποίες θεωρούμε ότι στο δημόσιο δίνονται αδίκως- αλλά είναι βαθειά μου πεποίθηση -και δεν χαϊδεύω τα αυτιά κανενός αυτή τη στιγμή- ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι σαν τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους.
Δ.Το βρίσκουμε καθημερινά αυτό μπροστά μας, διότι έχουμε ένα δίκτυο σχολείων το οποίο είναι πάρα πολύ εκτεταμένο, έχουμε αυτή τη στιγμή πάνω από 14.500 σχολικές μονάδες και 150.000 εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν κατανεμηθεί στα σχολεία, βάσει των ειδικοτήτων. Θεωρώ, λοιπόν, ότι είναι αυτή η βάση της συζήτησης, δηλαδή ότι έχουμε να κάνουμε με ένα ιδιαίτερο κι όχι ιδιόμορφο σύστημα δημόσιας εκπαίδευσης, το οποίο και θα πρέπει να στηρίξουμε.
Αυτό ανακοίνωσε σήμερα στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Θ. Παπαθεοδώρου , ο οποίος παράλληλα υπογράμμισε:
Α.Από τις πρωτοβουλίες οι οποίες θα ανακοινωθούν μέσα στα τέλη αυτής της εβδομάδας, ίσως, για τις Υγειονομικές Επιτροπές θα δοθεί μία λύση η οποία θα έχει να κάνει με ουσιαστικότερο έλεγχο, όχι εντεινόμενο, για τις άδειες τις οποίες δίνονται και από την άλλη πλευρά βεβαίως και υποστήριξη των αδειών ή των εκπαιδευτικών οι οποίοι έχουν άδεια κύησης ή επαπειλούμενης κύησης.
Β. Πρέπει να ξεκαθαρίσουμε ότι μία άδεια κύησης είναι ένα γεγονός το οποίο η νομοθεσία μας όχι μόνο καλύπτει, αλλά και υποστηρίζει. Από την άλλη πλευρά, θα πρέπει να δούμε ποιες από τις υπόλοιπες άδειες οι οποίες έχουν δοθεί δίνονται με βάση συγκεκριμένα κριτήρια.
Γ.Πράγματι, υπάρχει πρόβλημα όχι μόνο με τις άδειες –κάποιες από τις οποίες θεωρούμε ότι στο δημόσιο δίνονται αδίκως- αλλά είναι βαθειά μου πεποίθηση -και δεν χαϊδεύω τα αυτιά κανενός αυτή τη στιγμή- ότι οι εκπαιδευτικοί δεν είναι σαν τους υπόλοιπους δημοσίους υπαλλήλους.
Δ.Το βρίσκουμε καθημερινά αυτό μπροστά μας, διότι έχουμε ένα δίκτυο σχολείων το οποίο είναι πάρα πολύ εκτεταμένο, έχουμε αυτή τη στιγμή πάνω από 14.500 σχολικές μονάδες και 150.000 εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί έχουν κατανεμηθεί στα σχολεία, βάσει των ειδικοτήτων. Θεωρώ, λοιπόν, ότι είναι αυτή η βάση της συζήτησης, δηλαδή ότι έχουμε να κάνουμε με ένα ιδιαίτερο κι όχι ιδιόμορφο σύστημα δημόσιας εκπαίδευσης, το οποίο και θα πρέπει να στηρίξουμε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου