Αποκαλυπτικός ήταν σήμερα στη Βουλή ο υφυπουργός Παιδείας Θ.
Παπαθεοδώρου, απαντώντας σε ερώτηση του Βουλευτή Β. Κεγκέρογλου ,
σχετικά με την αναδιοργάνωση του συστήματος αναπλήρωσης εκπαιδευτικών
κενών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Ο κ. υφυπουργός είπε τα εξής:
Α.Σήμερα έχουν προσληφθεί διακόσιοι σαράντα οκτώ αναπληρωτές πλήρους ωραρίου για τα Μουσικά Σχολεία.
Β.Ολοκληρώθηκαν σήμερα οι ενέργειες διάθεσης του συνόλου των πιστώσεων, πράγμα που σημαίνει ότι εξελίχθηκαν οποιεσδήποτε διαδικασίες , σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών, όπου ζητήθηκε επιπλέον παροχή πιστώσεων, για να καλυφθούν τα εναπομείναντα κενά, κάτι το οποίο βέβαια στο πλαίσιο της δημοσιονομικής προσαρμογής δεν στάθηκε δυνατό.
Γ.Σε ό,τι αφορά τα καλλιτεχνικά σχολεία, σας πληροφορούμε ότι υπάρχουν κενά στις ειδικότητες μαθηματικών, θεολόγων, χημικών και μουσικών, ενώ στο καλλιτεχνικό σχολείο του Ηρακλείου μεριμνούμε για την καλύτερη δυνατή διαχείριση της σημερινής κατάστασης.
Δ. Θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι ή εν πάση περιπτώσει θα πρέπει να καταβληθεί μία προσπάθεια να γίνει κατανοητό πλέον ότι στο πλαίσιο στο οποίο ζούμε δεν μπορούμε να έχουμε περιοχές οι οποίες είναι υπερπλεονασματικές αυτή τη στιγμή εντός περί της ίδιας περιφέρειας και περιοχές οι οποίες είναι υπερβολικά ελλειμματικές.
ΚΡΗΤΗ:Θα πάρω το παράδειγμα του Ηρακλείου. Εάν συγκρίνεται το εκπαιδευτικό προσωπικό με τον εκπαιδευτικό πληθυσμό της Κρήτης, θα δούμε ότι η Κρήτη είναι μία περιοχή η οποία σε ορισμένες ειδικότητες έχει πλεονάσματα, ενώ στο Ηράκλειο έχουμε μεγάλα ελλείμματα. Αυτό καταλαβαίνουμε όλοι ότι οδηγεί στην ανάγκη ενός εξορθολογισμού του συστήματος και νομίζω ότι οι πρωτοβουλίες οι οποίες θα πρέπει να αναληφθούν με υποστήριξη, θεωρώ, όλων των πτερύγων είναι να ξαναδούμε τον τρόπο που θα κατανεμηθεί στα σχολεία το εκπαιδευτικό προσωπικό, έτσι ώστε να μην καταφεύγουμε κάθε φορά στην εύκολη λύση των αναπληρωτών. Κι όταν λέω στην εύκολη λύση των αναπληρωτών, εννοώ ότι τα προηγούμενα χρόνια είχαμε τους τριπλάσιους, τετραπλάσιους, πενταπλάσιους αναπληρωτές απ’ αυτούς που είχαμε φέτος.
Ο κ. υφυπουργός είπε τα εξής:
Α.Σήμερα έχουν προσληφθεί διακόσιοι σαράντα οκτώ αναπληρωτές πλήρους ωραρίου για τα Μουσικά Σχολεία.
Β.Ολοκληρώθηκαν σήμερα οι ενέργειες διάθεσης του συνόλου των πιστώσεων, πράγμα που σημαίνει ότι εξελίχθηκαν οποιεσδήποτε διαδικασίες , σε συνεργασία με το Υπουργείο Οικονομικών, όπου ζητήθηκε επιπλέον παροχή πιστώσεων, για να καλυφθούν τα εναπομείναντα κενά, κάτι το οποίο βέβαια στο πλαίσιο της δημοσιονομικής προσαρμογής δεν στάθηκε δυνατό.
Γ.Σε ό,τι αφορά τα καλλιτεχνικά σχολεία, σας πληροφορούμε ότι υπάρχουν κενά στις ειδικότητες μαθηματικών, θεολόγων, χημικών και μουσικών, ενώ στο καλλιτεχνικό σχολείο του Ηρακλείου μεριμνούμε για την καλύτερη δυνατή διαχείριση της σημερινής κατάστασης.
Δ. Θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι ή εν πάση περιπτώσει θα πρέπει να καταβληθεί μία προσπάθεια να γίνει κατανοητό πλέον ότι στο πλαίσιο στο οποίο ζούμε δεν μπορούμε να έχουμε περιοχές οι οποίες είναι υπερπλεονασματικές αυτή τη στιγμή εντός περί της ίδιας περιφέρειας και περιοχές οι οποίες είναι υπερβολικά ελλειμματικές.
ΚΡΗΤΗ:Θα πάρω το παράδειγμα του Ηρακλείου. Εάν συγκρίνεται το εκπαιδευτικό προσωπικό με τον εκπαιδευτικό πληθυσμό της Κρήτης, θα δούμε ότι η Κρήτη είναι μία περιοχή η οποία σε ορισμένες ειδικότητες έχει πλεονάσματα, ενώ στο Ηράκλειο έχουμε μεγάλα ελλείμματα. Αυτό καταλαβαίνουμε όλοι ότι οδηγεί στην ανάγκη ενός εξορθολογισμού του συστήματος και νομίζω ότι οι πρωτοβουλίες οι οποίες θα πρέπει να αναληφθούν με υποστήριξη, θεωρώ, όλων των πτερύγων είναι να ξαναδούμε τον τρόπο που θα κατανεμηθεί στα σχολεία το εκπαιδευτικό προσωπικό, έτσι ώστε να μην καταφεύγουμε κάθε φορά στην εύκολη λύση των αναπληρωτών. Κι όταν λέω στην εύκολη λύση των αναπληρωτών, εννοώ ότι τα προηγούμενα χρόνια είχαμε τους τριπλάσιους, τετραπλάσιους, πενταπλάσιους αναπληρωτές απ’ αυτούς που είχαμε φέτος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου