Έπειτα από την ενημέρωση που είχαμε από Δ.Σ. Συλλόγων Εκπαιδευτικών
Π.Ε., διαπιστώνουμε ότι παρουσιάζεται, σε κάποιες περιοχές, το φαινόμενο
άσκησης πιέσεων από σχολικούς συμβούλους σε διευθυντές σχολείων και
προϊστάμενες νηπιαγωγείων, ώστε να αναφέρουν άμεσα τις ενέργειες που
έχουν πραγματοποιηθεί στις σχολικές μονάδες που διευθύνουν για την
εφαρμογή της αυτοαξιολόγησης, παρά το γεγονός ότι ούτε καν η σχετική
εγκύκλιος δε θέτει ασφυκτικά χρονικά περιθώρια.
Αυτό αναφέρει ανακοίνωση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας, η οποία καλεί του εκπαιδευτικούς σ αυτές τις περιπτώσεις η απάντηση που πρέπει να δίνουν είναι ότι δεν έχουν συγκροτηθεί ομάδες εργασίας και δεν έχει υλοποιηθεί καμία φάση της αυτοαξιολόγησης.
Και καταλήγει η ανακοίνωση της ΔΟΕ: «Ο πολύ μεγάλος αριθμός υπογραφών που συγκεντρώνεται από τη Δ.Ο.Ε., τα μηνύματα της ακύρωσης των επιμορφωτικών σεμιναρίων καθώς και της καθολικής άρνησης των συλλόγων διδασκόντων να προχωρήσουν στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας της αυτοαξιολόγησης, είναι η δυναμική απάντηση των εκπαιδευτικών σ’ αυτούς που θυσιάζουν τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας στο βωμό της υλοποίησης μιας αδιέξοδης πολιτικής που θέλει κι άλλα κλειστά σχολεία και τους εκπαιδευτικούς φοβισμένους υπό την απειλή της απόλυσης».
Αυτό αναφέρει ανακοίνωση της Διδασκαλικής Ομοσπονδίας, η οποία καλεί του εκπαιδευτικούς σ αυτές τις περιπτώσεις η απάντηση που πρέπει να δίνουν είναι ότι δεν έχουν συγκροτηθεί ομάδες εργασίας και δεν έχει υλοποιηθεί καμία φάση της αυτοαξιολόγησης.
Και καταλήγει η ανακοίνωση της ΔΟΕ: «Ο πολύ μεγάλος αριθμός υπογραφών που συγκεντρώνεται από τη Δ.Ο.Ε., τα μηνύματα της ακύρωσης των επιμορφωτικών σεμιναρίων καθώς και της καθολικής άρνησης των συλλόγων διδασκόντων να προχωρήσουν στη συγκρότηση των ομάδων εργασίας της αυτοαξιολόγησης, είναι η δυναμική απάντηση των εκπαιδευτικών σ’ αυτούς που θυσιάζουν τις μορφωτικές ανάγκες των παιδιών μας στο βωμό της υλοποίησης μιας αδιέξοδης πολιτικής που θέλει κι άλλα κλειστά σχολεία και τους εκπαιδευτικούς φοβισμένους υπό την απειλή της απόλυσης».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου