«Δεν είναι κακό να γίνει κάποιος τεχνίτης ή τεχνικός, επαγγελματίας και
δεξιοτέχνης. Τα παιδιά μας δεν πρέπει να συλλέγουν βαθμούς χωρίς
αντίκρισμα, αλλά αντίθετα γνώσεις και δεξιότητες, για να αριστεύσουν
αύριο ως άνθρωποι και ως πολίτες».
Τα παραπάνω τόνισε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος αμέσως μετά τη συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής για τη Μαθητεία, ενώ υπογράμμισε τα εξής:
Α. Μετά την ψήφιση του Νόμου-Πλαισίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση τον Σεπτέμβριο του 2013, με τον οποίον θεσμοθετήσαμε ένα Επαγγελματικό Λύκειο με 29 ειδικότητες και τη Δημόσια Δωρεάν Κατάρτιση με Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης και Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, με αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των φοιτούντων από 6.000 σε 12.500, προχωράμε με διυπουργικές συσκέψεις 5 συναρμόδιων Υπουργείων στις ρυθμίσεις εφαρμογής του Θεσμού της Μαθητείας».
Β. Ο Θεσμός της Μαθητείας και η αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης είναι ο θεμέλιος λίθος, για την οικοδόμηση της Μεταμνημονιακής Ελλάδας. Με την καθιέρωση της Μαθητείας σε όλους τους μαθητές των ΕΠΑΛ εξασφαλίζεται απόλυτα η σύνδεση επαγγελματικής εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας που αποτελούσε για τη χώρα μας ζητούμενο δεκαετιών.
Γ. Αυτή η μεταρρυθμιστική προσπάθεια για να επιτύχει πρέπει να αγκαλιαστεί από την κοινωνία και να ξεριζώσει της αιτίες της ύφεσης και της κακοδαιμονίας της ελληνικής οικονομίας. Πρέπει, εκτός των κοινωνικών εταίρων και των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας, και οι γονείς να εμπιστευτούν το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς μας, να εξαλείψουν τα στερεότυπα της περιόδου της Μεταπολίτευσης. Δεν είναι κακό να γίνει κάποιος τεχνίτης ή τεχνικός, επαγγελματίας και δεξιοτέχνης. Τα παιδιά μας δεν πρέπει να συλλέγουν βαθμούς χωρίς αντίκρισμα, αλλά αντίθετα γνώσεις και δεξιότητες, για να αριστεύσουν αύριο ως άνθρωποι και ως πολίτες.
Τα παραπάνω τόνισε ο υπουργός Παιδείας Κ. Αρβανιτόπουλος αμέσως μετά τη συνεδρίαση της Διυπουργικής Επιτροπής για τη Μαθητεία, ενώ υπογράμμισε τα εξής:
Α. Μετά την ψήφιση του Νόμου-Πλαισίου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση τον Σεπτέμβριο του 2013, με τον οποίον θεσμοθετήσαμε ένα Επαγγελματικό Λύκειο με 29 ειδικότητες και τη Δημόσια Δωρεάν Κατάρτιση με Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης και Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης, με αποτέλεσμα τον διπλασιασμό των φοιτούντων από 6.000 σε 12.500, προχωράμε με διυπουργικές συσκέψεις 5 συναρμόδιων Υπουργείων στις ρυθμίσεις εφαρμογής του Θεσμού της Μαθητείας».
Β. Ο Θεσμός της Μαθητείας και η αναβάθμιση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης είναι ο θεμέλιος λίθος, για την οικοδόμηση της Μεταμνημονιακής Ελλάδας. Με την καθιέρωση της Μαθητείας σε όλους τους μαθητές των ΕΠΑΛ εξασφαλίζεται απόλυτα η σύνδεση επαγγελματικής εκπαίδευσης και αγοράς εργασίας που αποτελούσε για τη χώρα μας ζητούμενο δεκαετιών.
Γ. Αυτή η μεταρρυθμιστική προσπάθεια για να επιτύχει πρέπει να αγκαλιαστεί από την κοινωνία και να ξεριζώσει της αιτίες της ύφεσης και της κακοδαιμονίας της ελληνικής οικονομίας. Πρέπει, εκτός των κοινωνικών εταίρων και των παραγωγικών δυνάμεων της χώρας, και οι γονείς να εμπιστευτούν το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς μας, να εξαλείψουν τα στερεότυπα της περιόδου της Μεταπολίτευσης. Δεν είναι κακό να γίνει κάποιος τεχνίτης ή τεχνικός, επαγγελματίας και δεξιοτέχνης. Τα παιδιά μας δεν πρέπει να συλλέγουν βαθμούς χωρίς αντίκρισμα, αλλά αντίθετα γνώσεις και δεξιότητες, για να αριστεύσουν αύριο ως άνθρωποι και ως πολίτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου