1️⃣👉 Ανακοίνωση αποτελεσμάτων πρόσληψης αναπληρωτών
2️⃣👉 Η κάθε Δ/νση εισάγει στον ΟΠΣΥΔ τις διαθέσιμες σχολικές μονάδες για να δηλωθούν από τους αναπληρωτές (Αυτό το βήμα γίνεται την ίδια ημέρα με την ανακοίνωση των προσλήψεων)
3️⃣👉 Οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν, συνδέονται στον ΟΠΣΥΔ για να υποβάλλουν δήλωση προτίμησης σχολικών μονάδων (Αυτό το βήμα γίνεται την αμέσως επόμενη ημέρα των προσλήψεων)
4️⃣👉 Οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν ενημερώνονται με γραπτό μήνυμα (sms) για τη σχολική μονάδα που τοποθετήθηκαν (Αυτό το βήμα γίνεται εντός 3 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία πρόσληψής τους)
5️⃣👉 Οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν, παρουσιάζονται στη σχολική μονάδα που τοποθετήθηκαν ώστε να αναλάβουν υπηρεσία (Η ημερομηνία ανάληψης υπηρεσίας θα αναφέρεται στο ΦΕΚ πρόσληψης αναπληρωτών – βήμα 1)
6️⃣👉 Οι αναπληρωτές που προσλήφθηκαν καταθέτουν στη σχολική μονάδα τα απαραίτητα δικαιολογητικά (παρ.8, άρθρο 6, 104627/ΓΔ5/7.8.2020)
7️⃣👉 Ο διευθυντής της σχολικής μονάδας δηλώνει στο Myschool την ανάληψη υπηρεσίας των προσλαμβανόμενων αναπληρωτών της μονάδας του
8️⃣👉 Η ανάληψη υπηρεσίας των αναπληρωτών συνάπτεται ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής «Αναπληρωτές». Σε εξαιρετική περίπτωση ανωτέρας βίας ή τεχνικών προβλημάτων, συνάπτεται χειρόγραφη σύμβαση εργασίας
9️⃣👉 Οι αναπληρωτές μετά τη σύναψη ψηφιακής σύμβασης εργασίας, εισέρχονται στην εφαρμογή «Αναπληρωτές» χρησιμοποιώντας ως στοιχεία ταυτοποίησης αυτά της ΓΓΠΣΔΔ (taxisnet). Καταχωρίζουν τα στοιχεία που τους ζητούνται και αποδέχονται ψηφιακά τη σύμβαση εργασίας
🔟👉 Οι αναπληρωτές μπορούν μέσα από την εφαρμογή να λάβουν αντίγραφο της σύμβασης εργασίας σε ψηφιακή μορφή (pdf)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου