Τρίτη 6 Ιουνίου 2017

ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ για τις εκλογές της 1ης Ιουνίου 2017 του Λιόντου Βασιλείου, αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων



Λιόντος Βασίλειος
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων με τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.
Δάσκαλος Αγγλικών στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μετσόβου
Τηλέφωνο 6946260184
Ιωάννινα, 06.06.2017
ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αγαπητοί  συνάδελφοι,
Αγαπητές συναδέλφισσες,

Με την παρούσα επιστολή θέλω μέσα από την καρδιά μου να σας ευχαριστήσω για την τιμή που μου κάνατε στις πρόσφατες εκλογές της 1ης Ιουνίου να με εκλέξετε ως μέλος στο νέο Δ.Σ. του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Ιωαννίνων, αλλά και ως αντιπρόσωπο στην 86η Γ.Σ. της ΔΟΕ.
Αυτή η τιμή αποτελεί για μένα συγχρόνως και μια βαριά  ευθύνη απέναντι σε όλους εσάς τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσές μου. Βλέπετε, ο σκοπός των εκάστοτε εκλογών δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να είναι η κατάληψη αξιωμάτων ή θέσεων ως αυτοσκοπός, αλλά ο διαρκής αγώνας για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων όλων των συναδέλφων μας πέρα από χρώματα, παρατάξεις ή ειδικότητες. Τα προβλήματα και οι διεκδικήσεις μας επιβάλλεται στους χαλεπούς καιρούς που βιώνουμε να αντιμετωπίζονται με τρόπο ενιαίο και όχι αποσπασματικά τόσο σε τοπικό όσο και σε κεντρικό επίπεδο. Όπως άλλωστε συνηθίζω να λέω, όλοι στο ίδιο εκπαιδευτικό καζάνι βράζουμε.       
     Εγώ από την πλευρά μου, όπως πολύ καλά γνωρίζετε, είμαι πάντα στη διάθεσή σας, αφού  πέρα από τους συνδικαλιστικούς τίτλους ευγενείας  είμαστε πρώτιστα συνάδελφοι.
    

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

ΛΙΟΝΤΟΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου