Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Ο 1 στους 10 αναπληρωτές δεν αναλαμβάνει υπηρεσία ή παραιτείται

Στο 11% ανέρχεται το ποσοστό των εκπαιδευτικών που δεν αναλαμβάνει υπηρεσία ή παραιτείται όπως προκύπτει από στοιχεία του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ κ. Κορδή. Συνολικά οι προσλήψεις στη Β/θμια Εκπαίδευσης ανέρχονται σε 3955 ενώ οι ανακλήσεις σε 429.
Πιο μικρό είναι το ποσοστό της ανάκλησης πρόσληψης στην Ειδική αγωγή καθώς αυτό διαμορφώνεται στο 4,71%. Στην Α/θμια Εκπαίδευση τα ποσοστά είναι συνήθως πιο χαμηλά στις ειδικότητες δασκάλων και νηπιαγωγών αν κρίνουμε και από το περσινό σχολικό έτος όπου διαμορφώθηκαν στο 1,52% για τους δασκάλους και στο 2,5% για τους νηπιαγωγούς.
Όπως αναφέρει ο κ. Κορδής σε σύνολο 5620 προσλήψεων οι ανακλήσεις φθάνουν τις 507 με αποτέλεσμα να υπηρετούν αυτή τη στιγμή 5.113 αναπληρωτές.
Το 2013-14 ο αριθμός των αναπληρωτών που δεν ανέλαβαν υπηρεσία ή παραιτήθηκαν πριν το Μάρτιο, οπότε και τους επιβλήθηκε η ποινή της διαγραφής από τους πίνακες του σχολικού έτους 2014-15 ήταν συνολικά 537 για τη Γενική Εκπαίδευση με τους 449 να αφορούν τη Β/θμια και τους 88 δασκάλους και νηπιαγωγούς.
Στην Ειδική Εκπαίδευση ο αριθμός όσων δεν ανέλαβαν υπηρεσία ή παραιτήθηκαν το 2013-14 ανέρχονταν στους 105 και για τις δυο βαθμίδες.
Ελάχιστες οι πιστώσεις
Όπως έχει γράψει και το news.gr οι πιστώσεις για τις προσλήψεις των αναπληρωτών είναι ελάχιστες γεγονός που το επιβεβαιώνουν και τα στοιχεία του κ. Κορδή σύμφωνα με τα οποία έχουν απομείνει 22 πιστώσεις κρατικού προϋπολογισμού και 200 πιστώσεις μέσω ΕΣΠΑ.
Αυτή τη στιγμή τα κενά στη Γενική Εκπαίδευση είναι 270 με τα 160 εξ αυτών να αφορούν αναπληρωτές πλήρους ωραρίου και 110 μειωμένου ωραρίου. Δεδομένου του γεγονότος ότι οι προσλήψεις στη Β/θμια πραγματοποιούνται μόνο με πιστώσεις κρατικού προϋπολογισμού, από τις οποίες έχουν απομείνει μόνο 22, γίνεται αντιληπτό ότι πρέπει να βρεθεί τρόπος να καλυφθούν τα κενά που όσο περνά ο καιρός θα αυξάνονται περαιτέρω αφού βρισκόμαστε στα τέλη Φεβρουαρίου.
Φυσικά κενά δεν έχει μόνο η Γενική Εκπαίδευση καθώς, όπως γράφει ο κ. Κορδής, αρκετά κενά παραμένουν και στις δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης και των Μουσικών σχολείων.
Καλόγηρος Βασίλειος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου