Σε κανονικούς ρυθμούς έχουν μπει οι εργασίες στους υπό κατασκευή
αυτοκινητόδρομους, μεταξύ των οποίων είναι η Ιόνια Οδός. Σύμφωνα με τις
έως τώρα πληροφορίες, στο νότιο τμήμα από το Αντίριο μέχρι την Αμφιλοχία
υπάρχει "οργασμός" έργων.
Τα έργα σε αυτο το τμήμα είναι πολύ πιο προχωρημένα και μαζί με το
έτοιμο τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου, ίσως παραδοθεί νωρίτερα από το
βόρειο (Αμφιλοχία-Ιωάννινα) που επίσης κατασκευάζεται αλλά με πιο
ήρεμους ρυθμούς. Το μοναδικό "αγκάθι" είναι η περιοχή της Κλόκοβας (το
βουνό μετά τη γέφυρα του Ρίου- Αντιρρίου, όπου προτιμήθηκε η λύση της
σήρραγας. Οι εργασίες στο συγκεκριμένο κομμάτι, που θεωρείται απο τα
δύσκολα, δεν έχουν ξεκινήσει ακόμη, ωστόσο αναμένεται να γίνει σύντομα.
Παραμένει το τελικό κομμάτι...
Εννοείται, βέβαια, πως το κομμάτι ως τα Γιάννενα θεωρείται -και
είναι- το δυσκολότερο. Οι εργασίες προχωρούν με πιο ήρεμους ρυθμούς,
ωστόσο είναι γνωστή η εδώ και μήνες θέση του Περιφερειάρχη Ηπείρου
Αλέκου Καχριμάνη για άμεση λύση στην περιοχή του Αβγού, ώστε να
διευκολυνθεί η κατασκευή του δρόμου.
Εξάλλου, σε ένα ακόμη έργο υποδομής στην Ήπειρο, στο αεροδρόμιο του
Ακτίου τα... μαντάτα είναι ευχάριστα, αφού εκτός απο το μεγάλο
ενδιαφέρον που φαίνεται να υπάρχει για ιδιωτικοποίηση, ο συγκεκριμένος
αερολιμένας ηταν πρώτος στην αύξηση των αφίξεων για το πρώτο 4μηνο του
έτους, με το ποσοστό να αγγίζει το 97,4%!
Σημειώνεται πως στις 6 Iουνίου οι υποψήφιοι επενδυτές, τα 7 σχήματα
τα οποία έχουν περάσει στην τελευταία φάση, θα κληθούν να υποβάλλουν τις
δεσμευτικές τους προσφορές για τις δύο ομάδες των αεροδρομίων. Tα 14
περιφερειακά αεροδρόμια βγαίνουν προς ιδιωτικοποίηση σε δύο ομάδες: η
πρώτη περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Θεσσαλονίκης, Kέρκυρας, Xανίων,
Kεφαλονιάς, Zακύνθου, Aκτίου, Kαβάλας. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν
τρία από τα αεροδρόμια Aλεξανδρούπολης, Aράξου, Kαλαμάτας και Aγχιάλου.
H δεύτερη ομάδα περιλαμβάνει τα αεροδρόμια Pόδου, Kω, Σάμου, Mυτιλήνης,
Mυκόνου, Σαντορίνης και Σκιάθου και προαιρετικά μέχρι τρία από τα
αεροδρόμια της Λήμνου, Xίου, Kαρπάθου και Nέας Aγχιάλου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου