Θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι η
διεκπεραίωση των αιτημάτων από την υπηρεσία μας δεν είναι μια αυτόματη
διαδικασία, ολοκληρώνεται ύστερα από τον προβλεπόμενο έλεγχο των
καταχωρισμένων από τους εκπαιδευτικούς στοιχείων και με τη σειρά που τα
αιτήματα αυτά λαμβάνονται.
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι, η υπηρεσία Help Desk της Πράξης θα εξυπηρετήσει κατ’ ελάχιστον τα ηλεκτρονικά μηνύματα - αιτήματα που σχετίζονται με την υποβολή αίτησης επιμόρφωσης για την Β' φάση υποβολής (ανάκτηση/ απόδοση/ ενεργοποίηση κωδικών, κλπ), τα οποία θα ληφθούν μέχρι και την Πέμπτη 21/02/2019 το μεσημέρι,
προκειμένου οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να μπορέσουν να υποβάλουν
έγκαιρα την αίτησή τους μέχρι τη λήξη της προθεσμίας Β' φάσης που είναι
την Παρασκευή 22/02/2019 4 μ.μ.. Επομένως, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να προχωρήσουν άμεσα στις ενέργειες υποβολής αίτησης προκειμένου, εφόσον χρειαστεί, να υποβάλουν έγκαιρα τυχόν αιτήματα που σχετίζονται με την αίτησή τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου