1ος κύκλος: Σεμινάρια Υποκριτικής για ενήλικες
(τμήματα αρχαρίων / προχωρημένων)
Μαθήματα κάθε Σάββατο, ώρες μηνιαίως 24
(τμήματα αρχαρίων / προχωρημένων)
Μαθήματα κάθε Σάββατο, ώρες μηνιαίως 24
Βαγγέλης Αθανασίου – Όλγα Παππά (υποκριτική)
Τα μαθήματα που γίνονται στηρίζονται στην διεθνή μέθοδο Στανισλάφσκι για την υποκριτική τέχνη. Είναι χωρισμένα σε δυο μεγάλες ενότητες:
Α. Εισαγωγή στην υποκριτική τέχνη ( πως κατανοούμε την διαδρομή αναγνώρισης των συναισθημάτων και την έκφραση τους) , και βελτίωση των προσωπικών εκφραστικών μέσων, που απευθύνονται σε αρχάριους και σε προχωρημένους που επιθυμούν να βελτιώσουν την τεχνική τους ικανότητα.
Β Το χτίσιμο ενός ρόλου. Αφορά όλη τη διαδικασία της προσωπικής οργάνωσης για την σύνθεση των χαρακτήρων και την μεταφορά τους στη σκηνή. Τα μαθήματα αυτά απευθύνονται σε προχωρημένους ερασιτέχνες ηθοποιούς.
Τα μαθήματα που γίνονται στηρίζονται στην διεθνή μέθοδο Στανισλάφσκι για την υποκριτική τέχνη. Είναι χωρισμένα σε δυο μεγάλες ενότητες:
Α. Εισαγωγή στην υποκριτική τέχνη ( πως κατανοούμε την διαδρομή αναγνώρισης των συναισθημάτων και την έκφραση τους) , και βελτίωση των προσωπικών εκφραστικών μέσων, που απευθύνονται σε αρχάριους και σε προχωρημένους που επιθυμούν να βελτιώσουν την τεχνική τους ικανότητα.
Β Το χτίσιμο ενός ρόλου. Αφορά όλη τη διαδικασία της προσωπικής οργάνωσης για την σύνθεση των χαρακτήρων και την μεταφορά τους στη σκηνή. Τα μαθήματα αυτά απευθύνονται σε προχωρημένους ερασιτέχνες ηθοποιούς.
Χρυσάνθη Παπαγεωργίου (αυτοσχεδιασμός κι ανάπτυξη εκφραστικών μέσων)
Οι μαθητές μαθαίνουν να αποκωδικοποιούν την πληροφορία ώστε να την μεταδώσουν θεατρικά με ελευθερία κ αμεσότητα αφού πρώτα έχουν προσδιορίσει την βασική δράση άλλα κ τις δραστηριότητες μιας θεατρικής πράξης. Ίσως το πιο χρήσιμο εργαλείο του θεάτρου, ο αυτοσχεδιασμός, ουσιαστικά επιτρέπει στον εμπλεκόμενο να βάλει την προσωπική του σφραγίδα στην δραματική πράξη. Βασικός άξονας του μαθήματος είναι η ανάπτυξη άλλων εκφραστικών μέσων πέραν του λόγου, πως δηλαδή το σώμα μπορεί να επικοινωνήσει με κάποιο άλλο σώμα, πως μπορεί να οριοθετήσει τον χώρο κ τον χρόνο. Η αμεσότητα στην επικοινωνία αφού πρώτα έχεα κατακτηθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ των μελών όλης ομάδας και τέλος το παιχνίδι-αυτοσχεδιασμός που αφυπνίζει την φαντασία κ μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε από μηδενική βάση.
Οι μαθητές μαθαίνουν να αποκωδικοποιούν την πληροφορία ώστε να την μεταδώσουν θεατρικά με ελευθερία κ αμεσότητα αφού πρώτα έχουν προσδιορίσει την βασική δράση άλλα κ τις δραστηριότητες μιας θεατρικής πράξης. Ίσως το πιο χρήσιμο εργαλείο του θεάτρου, ο αυτοσχεδιασμός, ουσιαστικά επιτρέπει στον εμπλεκόμενο να βάλει την προσωπική του σφραγίδα στην δραματική πράξη. Βασικός άξονας του μαθήματος είναι η ανάπτυξη άλλων εκφραστικών μέσων πέραν του λόγου, πως δηλαδή το σώμα μπορεί να επικοινωνήσει με κάποιο άλλο σώμα, πως μπορεί να οριοθετήσει τον χώρο κ τον χρόνο. Η αμεσότητα στην επικοινωνία αφού πρώτα έχεα κατακτηθεί η εμπιστοσύνη μεταξύ των μελών όλης ομάδας και τέλος το παιχνίδι-αυτοσχεδιασμός που αφυπνίζει την φαντασία κ μας επιτρέπει να δημιουργήσουμε από μηδενική βάση.
Ειρήνη Δόβα (ορθοφωνία)
Η ανθρώπινη φωνή είναι το αρχαιότερο και τελειότερο μουσικό όργανο. Το πέρασμα από την άναρθρη κραυγή στον συνειδητά αρθρωμένο ήχο, που θα παράγει τα δυο βασικά θεμέλια της ηχητικής έκφρασης και επικοινωνίας, τη γλώσσα και τη μουσική. Σηματοδοτεί την ύπαρξη του ανθρώπου κάθε στιγμή της ζωής του, περιγράφοντας με μοναδική ακρίβεια, όλα τα συναισθήματα που προκύπτουν σε αυτή. Από την κραυγή της γέννησης ως τον σπαραγμό της απώλειας.. Σας προσκαλώ λοιπόν, σε ένα συναρπαστικό ταξίδι, να τραγουδήσουμε, να εμψυχώσουμε, να απελευθερώσουμε, να λυτρωθούμε, να ανακαλύψουμε την φωνή και τον εαυτό μας. Να εκτιμήσουμε και να γευτούμε αυτό το δώρο Θεού!..
Η ανθρώπινη φωνή είναι το αρχαιότερο και τελειότερο μουσικό όργανο. Το πέρασμα από την άναρθρη κραυγή στον συνειδητά αρθρωμένο ήχο, που θα παράγει τα δυο βασικά θεμέλια της ηχητικής έκφρασης και επικοινωνίας, τη γλώσσα και τη μουσική. Σηματοδοτεί την ύπαρξη του ανθρώπου κάθε στιγμή της ζωής του, περιγράφοντας με μοναδική ακρίβεια, όλα τα συναισθήματα που προκύπτουν σε αυτή. Από την κραυγή της γέννησης ως τον σπαραγμό της απώλειας.. Σας προσκαλώ λοιπόν, σε ένα συναρπαστικό ταξίδι, να τραγουδήσουμε, να εμψυχώσουμε, να απελευθερώσουμε, να λυτρωθούμε, να ανακαλύψουμε την φωνή και τον εαυτό μας. Να εκτιμήσουμε και να γευτούμε αυτό το δώρο Θεού!..
2ος κύκλος: «Θέατρο για εφήβους»
Μαθήματα κάθε Σάββατο, ώρες μηνιαίως 8
Μαθήματα κάθε Σάββατο, ώρες μηνιαίως 8
Αθηνά Τσικνιά (θέατρο για εφήβους)
Εισαγωγή στην υποκριτική που απευθύνεται σε εφήβους. Μια σειρά από μαθήματα, μέσα από τα οποία θα εξερευνήσουμε όλες τις πτυχές της τέχνης του θεάτρου. Θα εισαχθούμε στην υποκριτική μέσα από τον αυτοσχεδιασμό και τις τεχνικές του devised theatre. Θα προσπαθήσουμε να γνωρίσουμε τους εαυτούς μας και τους άλλους γύρω μας, να αναζητήσουμε τους προβληματισμούς μας, να αναπτύξουμε την φαντασία και την καλλιτεχνική δημιουργία, να ανακαλύψουμε τα εκφραστικά μας μέσα και να δώσουμε υπόσταση σε θεατρικά κείμενα του παγκόσμιου ρεπερτορίου μέσα από το εφηβικό μάτι.
Εισαγωγή στην υποκριτική που απευθύνεται σε εφήβους. Μια σειρά από μαθήματα, μέσα από τα οποία θα εξερευνήσουμε όλες τις πτυχές της τέχνης του θεάτρου. Θα εισαχθούμε στην υποκριτική μέσα από τον αυτοσχεδιασμό και τις τεχνικές του devised theatre. Θα προσπαθήσουμε να γνωρίσουμε τους εαυτούς μας και τους άλλους γύρω μας, να αναζητήσουμε τους προβληματισμούς μας, να αναπτύξουμε την φαντασία και την καλλιτεχνική δημιουργία, να ανακαλύψουμε τα εκφραστικά μας μέσα και να δώσουμε υπόσταση σε θεατρικά κείμενα του παγκόσμιου ρεπερτορίου μέσα από το εφηβικό μάτι.
3ος κύκλος: «Θεατρικό Εργαστήρι για παιδιά»
Μαθήματα κάθε Σάββατο, ώρες μηνιαίως 8
10:00 πμ. - 12:00 (4 έως 7 ετών) και 12:00 - 14:00 (7 έως 12 ετών)
Μαθήματα κάθε Σάββατο, ώρες μηνιαίως 8
10:00 πμ. - 12:00 (4 έως 7 ετών) και 12:00 - 14:00 (7 έως 12 ετών)
Αγαθή Τέλη «Θεατρικό Εργαστήρι για παιδιά (Θεατρικό Παιχνίδι)»
Το θεατρικό παιχνίδι είναι ένα μέσο στη σύγχρονη παιδαγωγική πρακτική, με το οποίο επιδιώκουμε το παιδί να ανακαλύψει και να εκφράσει τις δημιουργικές του ικανότητες, να καλλιεργήσει και να βελτιώσει τις σχέσεις του με το ευρύτερο κοινωνικό του περιβάλλον, να αναπτύξει ελευθερία έκφρασης, πρωτοβουλία και αίσθημα ευθύνης, να βελτιώσει το λεξιλόγιο του, να εκφράσει ενδόμυχες καταστάσεις και προβλήματα που το απασχολούν, να εκτονωθεί με την κίνηση και το λόγο, να ενθαρρυνθεί στην παρατήρηση και στην αυτοσυγκέντρωση, να αποδέχεται όρια και περιορισμούς που του θέτει η ομάδα και να ανακαλύπτει την ανάγκη ύπαρξης και τήρησης κανόνων, να καλλιεργηθεί πολιτιστικά και αισθητικά, κατανοώντας το ρόλο της τέχνης του θεάτρου.
Το θεατρικό παιχνίδι είναι ένα μέσο στη σύγχρονη παιδαγωγική πρακτική, με το οποίο επιδιώκουμε το παιδί να ανακαλύψει και να εκφράσει τις δημιουργικές του ικανότητες, να καλλιεργήσει και να βελτιώσει τις σχέσεις του με το ευρύτερο κοινωνικό του περιβάλλον, να αναπτύξει ελευθερία έκφρασης, πρωτοβουλία και αίσθημα ευθύνης, να βελτιώσει το λεξιλόγιο του, να εκφράσει ενδόμυχες καταστάσεις και προβλήματα που το απασχολούν, να εκτονωθεί με την κίνηση και το λόγο, να ενθαρρυνθεί στην παρατήρηση και στην αυτοσυγκέντρωση, να αποδέχεται όρια και περιορισμούς που του θέτει η ομάδα και να ανακαλύπτει την ανάγκη ύπαρξης και τήρησης κανόνων, να καλλιεργηθεί πολιτιστικά και αισθητικά, κατανοώντας το ρόλο της τέχνης του θεάτρου.
4ος κύκλος: Ειδικές θεματικές ενότητες «master class»
Κατά περίπτωση κύκλοι σεμιναρίων και δίδακτρα
Κατά περίπτωση κύκλοι σεμιναρίων και δίδακτρα
Κατά περίπτωση τα παρακάτω: α) ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ-ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ (ΟΛΙΓΟΩΡΑ), β) WORK
SHOP-MASTER CLASS (καταξιωμένοι ειδικοί διδάσκουν πάνω στα αντικείμενα
τους π.χ. φωνή, σώμα, φωτισμός στο θέατρο, σκηνοθεσία κλπ), γ)
Εκπαιδευτικές δράσεις για παιδιά, εφήβους, ενήλικες, υπερήλικες, ειδικές
ομάδες κλπ (σχολεία, νοσοκομεία ιδρύματα, ΚΑΠΗ κ.ά,), δ) Εργαστήρια
τέχνης της αφήγησης, ε) Εργαστήρια δημιουργικής γραφής.
5ος κύκλος: Λειτουργία ερασιτεχνικής πειραματικής σκηνής
Πρόγραμμα μαθημάτων υπό διαμόρφωση (εφάπαξ εγγραφή)
Πρόγραμμα μαθημάτων υπό διαμόρφωση (εφάπαξ εγγραφή)
Ανοιχτό κάλεσμα για την ερασιτεχνική σκηνή. Τα μαθήματα αφορούν όλους
όσους επιθυμούν να κοινωνήσουν τη δραματική τέχνη συμμετέχοντας
ταυτόχρονα σε ομάδες που στο τέλος της θεατρικής χρονιάς θα παρουσιάσουν
θεατρικές παραστάσεις.
Γενικοί όροι συμμετοχής
- Για τους ανέργους θα υπάρχει έκπτωση στη μηνιαία τους συμμετοχή κατά 30%.
- Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων (πλην πέμπτου κύκλου) δέκα πέντε (15) άτομα κι ελάχιστος για κάθε ομάδα εκπαίδευσης έξι (6) άτομα. Τα τμήματα θα είναι κλειστά. Ο πέμπτος κύκλος έχει απεριόριστο αριθμό συμμετοχών.
- Οι σπουδαστές θα έχουν το προνόμιο μειωμένου εισιτηρίου για τις παραστάσεις του ΔΗΠΕΘΙ.
- Για τους ανέργους θα υπάρχει έκπτωση στη μηνιαία τους συμμετοχή κατά 30%.
- Μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων (πλην πέμπτου κύκλου) δέκα πέντε (15) άτομα κι ελάχιστος για κάθε ομάδα εκπαίδευσης έξι (6) άτομα. Τα τμήματα θα είναι κλειστά. Ο πέμπτος κύκλος έχει απεριόριστο αριθμό συμμετοχών.
- Οι σπουδαστές θα έχουν το προνόμιο μειωμένου εισιτηρίου για τις παραστάσεις του ΔΗΠΕΘΙ.
Πληροφορίες - 2651025670
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου