Σάββατο 4 Μαρτίου 2017

Η κρίση στρέφει στα χύμα προϊόντα τους καταναλωτές

Χύμα προϊόντα «ψηφίζουν» για τα νοικοκυριά τους οι Ελληνες καταναλωτές, οι οποίοι εξαιτίας της κρίσης έχουν περιορίσει κατά πολύ τον προϋπολογισμό τους και αποφεύγουν τα προϊόντα... μάρκας.

Οπως δηλώνει στη «δημοκρατία» η Ευδοκία Μαυρομούστακου, υπάλληλος σε κατάστημα μπαχαρικών στην οδό Αθήνας, «η κρίση έχει κάνει τους ανθρώπους να στραφούν στη φτηνή λύση». Μάλιστα, όπως λέει, είναι τόσο μεγάλη η απόγνωση του κόσμου, που αναζητά βότανα και μπαχαρικά για να θεραπεύσει τα προβλήματα υγείας που τον ταλαιπωρούν, βάζοντας στην άκρη τα παραδοσιακά φάρμακα, τα οποία κοστίζουν «μια περιουσία». Στο συγκεκριμένο μαγαζί ο καταναλωτής μπορεί να βρει βότανα, όπως ο κουρκουμάς ή η κανέλα, σε συσκευασία που κοστίζει μόλις 1 ευρώ!

«Πολλές φορές τα χύμα προϊόντα πωλούνται στη μισή τιμή απ' ό,τι τα αντίστοιχα συσκευασμένα» αναφέρει η Μαρία Βορριά, ιδιοκτήτρια καταστήματος με ξηρούς καρπούς στην οδό Ευριπίδου.
Την άποψη ότι τα χύμα προϊόντα είναι πιο οικονομικά συμμερίζεται και ο καταναλωτής Νίκος Μανιάτης, ο οποίος αγόρασε ξηρούς καρπούς πληρώνοντας λιγότερο από 5 ευρώ για ένα κιλό. Ο ίδιος θεωρεί ότι «είναι πιο σωστό να προτιμούν οι καταναλωτές τα συγκεκριμένα προϊόντα γιατί είναι καλύτερη η ποιότητά τους. Δεν έχουν υποστεί βιομηχανοποίηση και δεν έχουν κλειστεί σε συσκευασία».

Από την πλευρά του, ο Γιώργος Μπερτσάτος, ιδιοκτήτης καταστήματος μπαχαρικών που λειτουργεί από το 1930, αναφέρει ότι «δεν είναι μόνο η χαμηλή τιμή που τραβά τον καταναλωτή, αλλά και το γεγονός ότι μπορεί να έρθει σε άμεση επαφή μαζί τους, όπως να δει το χρώμα τους και να τα μυρίσει».

Παναγιώτα Φλώρου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου