Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

2ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017 του Λιόντου Βασιλείου, αιρετού ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων



Λιόντος Βασίλειος
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων
Δάσκαλος Αγγλικών στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μετσόβου
Τηλέφωνο 6946260184
Ιωάννινα, 23.02.2017
2ο ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017
Αγαπητοί συνάδελφοι και αγαπητές συναδέλφισσες,
Με το παρόν ενημερωτικό σας ενημερώνω για το εξής:
1.      Διευκρινήσεις για τη διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής αίτησης για μετάθεση
Ορμώμενος από πολλά ερωτήματα, σας καταθέτω κάποιες διευκρινήσεις σχετικά με την διαδικασία ηλεκτρονικής υποβολής της αίτησης για μετάθεση.
·        Η αίτηση υποβάλλεται για πρώτη φορά φέτος ηλεκτρονικά από 16-2-2017 έως 28-2-2017, μέσω του Online Συστήματος Διαχείρισης Μητρώου Εκπαιδευτικών και Υποβολής Αιτήσεων Μεταθέσεων (https://teachers.minedu.gov.gr) με τη χρήση των κωδικών από το sch.gr (σχολικό δίκτυο)  με τους οποίους κάνατε την επικαιροποίηση των στοιχείων σας.
·        Αφού συνδεθείτε πατήστε την επιλογή “Αιτήσεις μετάθεσης”  και στη συνέχεια την επιλογή “Προσθήκη”. Επιλέξτε την αίτηση μετάθεσης που σας ενδιαφέρει και προβείτε στη συμπλήρωση των στοιχείων που ζητούνται.  
·        Στο τέλος έχετε τη δυνατότητα είτε να αποθηκεύσετε προσωρινά την αίτησή σας ή να την υποβάλλετε οριστικά, ελέγχοντας προφανώς εξονυχιστικά τα στοιχεία σας.
·        Στο διαδίκτυο κυκλοφορούν πολλά ενημερωτικά συναδέλφων μας με τις οδηγίες συμπλήρωσης της αίτησης για μετάθεση βήμα-βήμα. Ένα από αυτά είναι και το παρακάτω, του εκλεκτού συναδέλφου, φίλου αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Ξάνθης, του Φάνη Παπαδάκη: http://papadakis.compulaw.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1504:odigos-aitisi-meta&catid=48:meta&Itemid=183
·        Πολλοί συνάδελφοι μού εκφράσατε τους προβληματισμούς σας σχετικά με την ψηφιοποίηση και την ηλεκτρονική υποβολή των δικαιολογητικών. Αρχικά κάνετε ψηφιοποίηση των αρχείων σε μορφή pdf σε ασπρόμαυρο. Κατόπιν προβαίνετε στην αποστολή των σκαναρισμένων δικαιολογητικών μέσω μηνύματος (e-mail)  στη Διεύθυνση Π.Ε. Ιωαννίνων στην ηλεκτρονική διεύθυνση: mitrwodipe@sch.gr η οποία και χρησιμοποιείται για τη συγκεκριμένη διαδικασία. Να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στη δομή  που θα πρέπει να έχει το e-mail:
Θέμα: τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού
Σώμα μηνύματος/κειμένου: ονοματεπώνυμο εκπαιδευτικού, κλάδος/ειδικότητα, τύπος αίτησης, αριθμός πρωτοκόλλου αίτησης, αριθμός μητρώου εκπαιδευτικού
π.χ. Θέμα: Μετάθεση από περιοχή σε περιοχή, 1/0500305/001.ΠΕ001/16-02-2017, 234567
Σώμα μηνύματος/κειμένου: Νικολόπουλος Νικόλαος, ΠΕ05, μετάθεση από περιοχή σε περιοχή, 1/0500305/001.ΠΕ001/15-02-2017, 234567
Είναι αυτονόητο ότι πρώτα θα πρέπει να υποβάλλετε ηλεκτρονικά την αίτηση ώστε να πάρετε αριθμό πρωτοκόλλου που θα χρησιμοποιηθεί στη συνέχεια για την αποστολή των δικαιολογητικών.
·     Χθες βράδυ παρουσιάστηκαν πολλά προβλήματα στη σελίδα (https://teachers.minedu.gov.gr). Το σύστημα κολλούσε και σε πολλές των περιπτώσεων εμφάνιζε το εξής μήνυμα: “Εδώ βλέπετε μία σύνοψη των στοιχείων σας όπως είναι τώρα καταχωρημένα στο eDataCenter. Δεν είναι ενημερωμένη η μονάδα του προσωπικού σας φακέλου και έτσι δεν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις δυνατότητες της εφαρμογής. Παρακαλούμε επικοινωνήστε με την Διεύθυνση της οργανικής σας θέσης για να το διορθώσει”. Για τούτο και θεωρώ πως οφείλει το υπουργείο να προβεί σε παράταση της υποβολής των αιτήσεων για μετάθεση, αφού εκ των πραγμάτων ο χρόνος υποβολής είναι απελπιστικά μικρός.
·        Στην εγκύκλιο των μεταθέσεων αναφέρονται ρητά το εξής: “Για τα μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης, τα οποία αποτυπώνονται στο ηλεκτρονικό σύστημα δεν απαιτείται αποστολή δικαιολογητικών, εφόσον υποβλήθηκαν κατά την επικαιροποίηση του προσωπικού τους φακέλου, σύμφωνα με την αριθμ. 213318/E1/13-12-2016 εγκύκλιο. Προφανώς, εάν κατά την υποβολή της αίτησης έχουν μεταβληθεί στοιχεία που αφορούν σε μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης, υποχρεούται ο εκπαιδευτικός να αποστείλει ψηφιοποιημένα τα αντίστοιχα δικαιολογητικά στη Δ/νση της οργανικής του θέσης”. Επιπλέον αναφέρεται ότι “Σχετικά με την αυτεπάγγελτη αναζήτηση των δικαιολογητικών εφιστούμε την προσοχή στους Διευθυντές της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ότι -όπου αυτή προβλέπεται- πρέπει οπωσδήποτε να γίνεται από την υπηρεσία”.  Σας παραθέτω όμως και την ανακοίνωση της Δ/νσης Π.Ε. Ιωαννίνων που αναφέρει: Σε ότι αφορά στη Διεύθυνσή μας απαιτείται αποστολή δικαιολογητικών σε όλα  τα μοριοδοτούμενα κριτήρια μετάθεσης όπως προβλέπεται από την εγκύκλιο. Συνεπώς, ό, τι μοριοδοτείται και το επικαλείστε, το αποστέλλετε.  
·        Ανάκληση της αίτησης μετάθεσης μπορεί να γίνει μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος μέχρι και δύο (2) ημέρες πριν τη συνεδρίαση ΚΥΣΠΕ, οπότε και θα απενεργοποιηθεί η δυνατότητα ανάκλησης της αίτησης στο ηλεκτρονικό σύστημα. Ανάκληση μετάθεσης δεν προβλέπεται από τις κείμενες διατάξεις και επομένως οι αιτήσεις ανάκλησης μετάθεσης δεν γίνονται δεκτές.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς

Λιόντος Βασίλειος
         Δάσκαλος Αγγλικών στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μετσόβου
Αιρετός ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου