Με αφορμή την υποβολή χιλιάδων αιτήσεων μεταθέσεων
εκπαιδευτικών εντός του Νοεμβρίου με βάση ένα αναχρονιστικό κι άδικο
νομοθετικό πλαίσιο ως αιρετός κάνω έκκληση στην πολιτική ηγεσία να
συγκροτήσει, σε συνεργασία με τη Δ.Ο.Ε. και την Ο.Λ.Μ.Ε., ομάδα εργασίας
για την επανεξέταση και αναθεώρηση του θεσμικού πλαισίου μεταθέσεων και
αποσπάσεων.
Είναι ανάγκη να προχωρήσουμε σ’ ένα απλό, δίκαιο, αντικειμενικό και αποδεκτό από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας νομοθετικό πλαίσιο.
Είναι ανάγκη να προχωρήσουμε σ’ ένα απλό, δίκαιο, αντικειμενικό και αποδεκτό από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας νομοθετικό πλαίσιο.
Με βάση την εμπειρία μου πιστεύω πως πρέπει να προχωρήσουμε:
- Στη σύσταση οργανικών θέσεων με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.
- Στην αναμοριοδότηση όλων των κριτηρίων μετάθεσης (χρόνια υπηρεσίας, παιδιά, συνυπηρέτηση, κλπ) για μια πιο δίκαιη, ρεαλιστική και ισορροπημένη μοριοδότηση.
- Στην άμεση τροποποίηση του άρθρου 13 του Π.Δ.50/96 για την επαναδιατύπωση και εκσυγχρονισμό των ιατρικών όρων των ασθενειών και την ένταξη ίσης ή μεγαλύτερης βαρύτητας με αυτές που υπάρχουν στη σχετική νομοθεσία.
- Στην αντιμετώπιση του «λαβύρινθου» της ισχύουσας νομοθεσίας για ΣΜΕΑΕ, Διαπολιτισμικά, Πειραματικά και Μειονοτικά σχολεία με ξεκάθαρα κριτήρια.
- Στην αλλαγή των κριτηρίων αμοιβαίων μεταθέσεων.
- Στην αντιμετώπιση της πανσπερμίας νόμων, Π.Δ., υπουργικών αποφάσεων και εγκυκλίων που αναφέρονται στις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών.
- Στην αναμοριοδότηση όλων των κριτηρίων απόσπασης.
- Στην επανεξέταση των κατά προτεραιότητα αποσπάσεων.
- Στην πραγματοποίηση με μοριοδότηση των αποσπάσεων σε Διευθύνσεις, Φορείς, Πανεπιστήμια και στην Κ.Υ.
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταθέσεων και αποσπάσεων θα πρέπει να πραγματοποιείται εγκαίρως ώστε να δίνεται η δυνατότητα του προσωπικού και οικογενειακού προγραμματισμού του κάθε εκπαιδευτικού αλλά και του καλύτερου προγραμματισμού λειτουργίας των σχολείων.
Ελπίζω η πολιτική ηγεσία να έχει τη βούληση να συμβάλλει στη δρομολόγηση των διαδικασιών, αλλαγών στο νομοθετικό πλαίσιο των υπηρεσιακών μεταβολών.
- Στη σύσταση οργανικών θέσεων με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.
- Στην αναμοριοδότηση όλων των κριτηρίων μετάθεσης (χρόνια υπηρεσίας, παιδιά, συνυπηρέτηση, κλπ) για μια πιο δίκαιη, ρεαλιστική και ισορροπημένη μοριοδότηση.
- Στην άμεση τροποποίηση του άρθρου 13 του Π.Δ.50/96 για την επαναδιατύπωση και εκσυγχρονισμό των ιατρικών όρων των ασθενειών και την ένταξη ίσης ή μεγαλύτερης βαρύτητας με αυτές που υπάρχουν στη σχετική νομοθεσία.
- Στην αντιμετώπιση του «λαβύρινθου» της ισχύουσας νομοθεσίας για ΣΜΕΑΕ, Διαπολιτισμικά, Πειραματικά και Μειονοτικά σχολεία με ξεκάθαρα κριτήρια.
- Στην αλλαγή των κριτηρίων αμοιβαίων μεταθέσεων.
- Στην αντιμετώπιση της πανσπερμίας νόμων, Π.Δ., υπουργικών αποφάσεων και εγκυκλίων που αναφέρονται στις υπηρεσιακές μεταβολές των εκπαιδευτικών.
- Στην αναμοριοδότηση όλων των κριτηρίων απόσπασης.
- Στην επανεξέταση των κατά προτεραιότητα αποσπάσεων.
- Στην πραγματοποίηση με μοριοδότηση των αποσπάσεων σε Διευθύνσεις, Φορείς, Πανεπιστήμια και στην Κ.Υ.
Η ολοκλήρωση της διαδικασίας μεταθέσεων και αποσπάσεων θα πρέπει να πραγματοποιείται εγκαίρως ώστε να δίνεται η δυνατότητα του προσωπικού και οικογενειακού προγραμματισμού του κάθε εκπαιδευτικού αλλά και του καλύτερου προγραμματισμού λειτουργίας των σχολείων.
Ελπίζω η πολιτική ηγεσία να έχει τη βούληση να συμβάλλει στη δρομολόγηση των διαδικασιών, αλλαγών στο νομοθετικό πλαίσιο των υπηρεσιακών μεταβολών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου