Στόχος της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας είναι η στήριξη των εκπαιδευτικών και των σχολικών μονάδων και γι αυτό βούλησή της είναι η επανεξέταση των κριτηρίων αναμοριοδότησης των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, λαμβάνοντας υπόψη τις υποβληθείσες προτάσεις.
Τα παραπάνω τονίζει ο Αναπληρωτής υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης,
σε γραπτή απάντηση, η οποία διαβιβάστηκε στη Βουλή, ύστερα από σχετική
ερώτηση των Βουλευτών Ελ. Σταματάκη και Στ. Λεοτσάκου.
Ο κ. Κουράκης τονίζει ότι οι σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας
Εκπαίδευσης κατατάσσονται σε δέκα κατηγορίες, της Α,Β,Γ,Δ,Ε,ΣΤ,Ζ,Η,Θ,Ι
και οι σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κατατάσσονται σε
δώδεκα κατηγορίες τις Α,Β,Γ,Δ,Ε,ΣΤ,Ζ,Η,Θ,Ι, ΙΑ και ΙΒ , με απόφαση του
υπουργού Παιδείας, ύστερα από πρόταση των αρμοδίων Κεντρικών Υπηρεσιακών
Συμβουλίων, τα οποία λαμβάνουν υπόψη τη γνώμη των δευτεροβάθμιων
συνδικαλιστικών οργανώσεων των εκπαιδευτικών και τις εισηγήσεις των
Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων αυτών, οι οποίες διαμορφώνονται σε
συνεργασία με τα αρμόδια πρωτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα, με βάση τα
εξής κριτήρια:
1. τον πληθυσμό της έδρας των σχολείων
2. τις συνθήκες διαβίωσης εκεί των εκπαιδευτικών
3. την οργανικότητα
4. την απόστασή τους από την έδρα του Νομού
5. τις συγκοινωνιακές συνθήκες, και
6. το υψόμετρο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου