Η διαμόρφωση μιας θετικής στάσης από τον ίδιο τον εκπαιδευτικό απέναντι σε ένα σχολείο -με κέντρο το μαθητή- περισσότερο αυτόνομο, δημιουργικό και στοχοκεντρικό δεν μπορεί να επιτευχθεί με αποσπασματικές επιμορφωτικές δράσεις, ξεκαθάρισε ο
Ειδικός Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, του Υπουργείου Παιδείας, Μιχάλης Κοντογιάννης, μιλώντας στην επιστημονική ημερίδα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου με θέμα «»Η Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στο Νέο Σχολείο .
. Στο πλαίσιο αυτό, τόνισε ο κ.Κοντογιάννης, το «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης» των εκπαιδευτικών αποτελεί προϋπόθεση για τις μεγάλες αλλαγές που έχουμε μπροστά μας στο χώρο της εκπαίδευσης. Αλλαγές που είναι απαραίτητες για να κτίσουμε ένα νέο σχολείο, με ξεκάθαρους εκπαιδευτικούς στόχους, καινοτόμο, ευέλικτο και «ανοικτό» στις ιδέες, στην κοινωνία, στη γνώση».
Ο κ. Κοντογιάννης στην ομιλία του ανέφερε επίσης: «Με το Νέο Σχολείο φιλοδοξούμε να κάνουμε ανασχεδιασμό σε βάθος. Με νέα προγράμματα σπουδών, σύγχρονες διδακτικές μεθόδους, με καινοτόμες δράσεις και σύγχρονα ψηφιακά εκπαιδευτικά μέσα. Είναι, πλέον επιτακτική ανάγκη η διαμόρφωση ενός νέου εκπαιδευτικού μοντέλου που θα συνιστά συνεχή πρόκληση για τον μαθητή και τον εκπαιδευτικό, δίνοντας ευκαιρίες για την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, της δημιουργικής φαντασίας και της ενεργού συμμετοχής. Το Νέο Σχολείο του 21ου αιώνα προϋποθέτει νέες δεξιότητες και ικανότητες για τον ίδιο τον εκπαιδευτικό. Ιδιαίτερα όμως απαιτεί τον μετασχηματισμό των παραδοσιακών συμπεριφορών και αντιλήψεων σχετικά με το ρόλο του σχολείου, ώστε αυτές να ανταποκρίνονται στη φιλοσοφία του Σχολείου του Μέλλοντος.
esos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου