Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

Έκτακτη Ανακοίνωση της ΕΛ.ΑΣ. – “Προσοχή, νέα διαδικτυακή απάτη – Αν δείτε κάτι τέτοιο μην…”

Ιγμορίτιδα: Όλα τα συμπτώματα και πώς θα σας περάσει [vid]

Αιματοκρίτης: Οι κρίσιμες τιμές ανά ηλικία – Τι να προσέχετε

Καιρός: Έκτακτο δελτίο επιδείνωσης από την ΕΜΥ

ΟΓΑ Α21: Ημερομηνία πληρωμής-Τελευταίες ειδήσεις

Οι 18 χριστουγεννιάτικες ταινίες που πρέπει να δείτε με τα παιδιά σας αυτές τις γιορτές

Πίστα χιονοδρομίας και άλλες ορεινές δραστηριότητες στα Θεοδώριανα

Κοινωνικό μέρισμα: Ποια ημέρα ξεκινούν οι αιτήσεις στο koinonikomerisma.gr

Κοινωνικό μέρισμα: Η εγκύκλιος για την επιστροφή χρημάτων στους συνταξιούχους

ΔΕΗ: Μηνιαίος λογαριασμός σε όσους πληρώνουν ηλεκτρονικά

Και επίσημα νωρίτερα οι συντάξεις Ιανουαρίου για το Δημόσιο

Ασφαλισμένοι αλλά...ανασφάλιστοι οι Έλληνες στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη

Έτσι πλένονται παλιοί πίνακες ζωγραφικής

Μην κάνετε ποτέ αυτό το λάθος όταν ξεπαγώνετε το κοτόπουλο – Κίνδυνος για βακτήρια!

Καιρός: Όμορφο Σάββατο! Αναλυτική πρόγνωση για όλη τη χώρα

Κοινωνικό μέρισμα: Τα 12 σημεία που θέλουν προσοχή στην αίτηση για να το εισπράξετε

Τέλη κυκλοφορίας 2018: Άνοιξε η εκτύπωση σε gsis και TAXISnet

Κοινωνικό μέρισμα: Όλη η απόφαση και τα νέα κριτήρια αναλυτικά

Παρασκευή, 24 Νοεμβρίου 2017

ΗΠΕΙΡΟΣ-ΟΙ ΑΠΑΤΕΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΟΥΝ...Οδηγίες από την ΕΛ.ΑΣ.

Πότε πρέπει ένα παιδί να επισκεφτεί έναν ειδικό λόγου για μια αξιολόγηση;

Χριστουγεννιάτικα bazaars από «Το Χαμόγελο του Παιδιού»

Αγία Αικατερίνη: Η προστάτιδα δεκάδων επαγγελμάτων και ανύπαντρων γυναικών

ΣΕΙΡΑ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ: Νέοι Κόσμοι Παλαιοί Άποικοι: Εξερευνητές, Κατακτητές Αυτόχθονες (σσ. 260)

Τα Γιάννινα φορούν τα γιορτινά τους!

Κοινωνικό μέρισμα: Αυτή είναι η απόφαση!

Καιρός: Έρχεται νέο κύμα κακοκαιρίας με χιόνια και καταιγίδες

Αγία Αικατερίνη: Το μοναστήρι της στο Σινά

Το γνώριζες; Ξέρετε ποιο χωριό απεικονιζόταν στο 5χιλιαρο των δραχμών;

Έωλα ή αίολα επιχειρήματα; Τα λάθη που κάνουμε στη γλώσσα μας...

Εγχειρίδιο αφαίρεσης περιοχών από αίτηση αναπληρωτή

Και επίσημα νωρίτερα οι συντάξεις Ιανουαρίου για το Δημόσιο

ΔΕΗ: Μηνιαίος λογαριασμός σε όσους πληρώνουν ηλεκτρονικά

Τέλη κυκλοφορίας: Σε ποιους διαγράφονται πρόστιμα

Καλλιτεχνικό Σχολείο διεκδικούν τα Γιάννενα

Την ίδρυση Καλλιτεχνικού Σχολείου στα Γιάννενα διεκδικεί ο Δήμος Ιωαννιτών μετά και την εισήγηση του αντιδημάρχου Παιδείας, Παντελή Κολόκα στο Δημοτικό Συμβούλιο της Πέμπτης.
Όπως εξήγησε ο κ. Κολόκας τα Καλλιτεχνικά Σχολεία της Ελλάδας είναι δημόσια σχολεία δευτεροβάθμιας γενικής εκπαίδευσης με διευρυμένο πρόγραμμα και με έμφαση στις Καλές Τέχνες. Περιλαμβάνουν Γυμνάσιο και Γενικό Λύκειο και ως υπερτοπικά - διαδημοτικά σχολεία μπορεί να δέχονται μαθητές από περισσότερους δήμους.
Ιδρύθηκαν το 2003 και ο τρόπος λειτουργίας τους προσδιορίστηκε με σχετική Υπουργική Απόφαση, περιλαμβάνουν δε τις κατευθύνσεις:
α) Εικαστικών Τεχνών
β) Θεάτρου-Κινηματογράφου
γ) Χορού
Σκοπός των Καλλιτεχνικών Σχολείων είναι η εξοικείωση, η προετοιμασία, η ενθάρρυνση και η υποστήριξη του ενδιαφέροντος των μαθητών για τις Καλές Τέχνες καθώς και η καλλιέργεια και η εκπαίδευση των δεξιοτήτων τους. Οι μαθητές εμβαθύνουν στην κατεύθυνση που επιθυμούν να ακολουθήσουν: Θεάτρου - Κινηματογράφου, Χορού (Κλασικού και Σύγχρονου) και Εικαστικών Καλών Τεχνών.
«Σήμερα στην Ελλάδα λειτουργούν 5 καλλιτεχνικά σχολεία και πιστεύω πως τα Γιάννενα που είναι συνδεδεμένα με τις τέχνες και τον πολιτισμό πρέπει να είναι ο επόμενος Δήμος όπου θα ξεκινήσει τη λειτουργία του ένα τέτοιο σχολείο. Σήμερα κάνουμε απλά το πρώτο βήμα προς αυτή την κατεύθυνση, η οποία για να ολοκληρωθεί θέλει συστηματική και προσεκτική δουλειά», είπε ο κ. Κολόκας.
Ο ίδιος ανέφερε πως το τελευταίο διάστημα ο βουλευτής Γιάννης Στέφος είχε σειρά επαφών με το δήμαρχο Ιωαννιτών κ. Μπέγκα, τη διευθύντρια εκπαίδευσης κ. Φωτεινού, το διευθυντή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κ. Ράπτη, τη σχολική σύμβουλο εικαστικών κ. Σταματοπούλου και με τον πρόεδρο κ. Ζωγάκη, την αντιπρόεδρο κα. Γούση και την γραμματέα κα. Παρίση του σωματείου Πτυχιούχων Ανωτάτων Σχολών Εικαστικών Τεχνών Ηπείρου αλλά και με το αρμόδιο Υπουργείο με σκοπό την ίδρυση καλλιτεχνικού γυμνασίου αρχικά και κατόπιν λυκείου, προσθέτοντας πως όλοι οι φορείς με συνεργασία μπορούν να καταφέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα.

Χορήγηση αντιγράφων Βιβλίου Σχολικής Ζωής σε γονέα

Κοινωνικό Μέρισμα: Οι μεγάλες αδικίες – Ποιοι χάνουν χρήματα

TAXIS: Πως θα πληρώσετε τα τέλη κυκλοφορίας 2018 – Βήμα, βήμα η διαδικασία

Νέα απάτη στο διαδίκτυο με δωροεπιταγές σούπερ μάρκετ

Καιρός: Υγρασία και κρύο

«Μαύρη Παρασκευή» για τους ιδιοκτήτες ΙΧ – Στο taxis εντός της ημέρας τα τέλη κυκλοφορίας 2018 – Αναλυτικοί πίνακες

Πέμπτη, 23 Νοεμβρίου 2017

Μία εικόνα χίλιες λέξεις.. Γιάννινα στην αιθαλομίχλη!

Taxisnet: Πότε ξεκινούν οι αιτήσεις για το επίδομα πετρελαίου θέρμανσης

ΟΑΕΔ: Ποια δικαιολογητικά χρειάζεστε για να βγάλετε κάρτα ανεργίας

ΔΕΗ: Μηνιαίοι λογαριασμοί και τέλος στο «έναντι»

Πρόγραμμα σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση μέσω ΕΑΠ

Τον Φεβρουάριο συζητείται στο ΣτΕ η πρώτη προσφυγή Διευθυντών Σχολείων κατά του νόμου “Γαβρόγλου

Γρήγορο ίντερνετ σε δεκάδες περιοχές- Όλοι οι οικισμοί των Ιωαννίνων

Αθλητικές δραστηριότητες σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σχ. έτους 2017-2018

Τα αγόρια αποδίδουν καλύτερα όταν η τάξη έχει περισσότερα κορίτσια!

Παρουσίαση του βιβλίου του Επίκουρου Καθηγητή του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων κ. Σταμάτη Πορτελάνου ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Δ. Σ. ΠΕΕΚΠΕ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕΛΩΝ Δ. Σ. ΜΕ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ «Δελτίο τύπου για την συνάντηση μελών του Δ.Σ ΠΕΕΚΠΕ με συνεργάτες του Υπουργείου Παιδείας σχετικά με τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου»

Μέλη του Δ.Σ της ΠΕΕΚΠΕ συναντήθηκαν την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου με τους συνεργάτες του Υπουργού Παιδείας κ. Παναγιώτη Κασιανό και κ. Γιώργο Αθανασόπουλο. Η συνάντηση αφορούσε αποκλειστικά σε θέματα της πρότασης του ΥΠΠΕΘ για τις δομές υποστήριξης του εκπαιδευτικού έργου και έγινε σε πολύ καλό κλίμα.
Τα θέματα που τέθηκαν από τους εκπροσώπους της Ένωσής ήταν:
Α. Σχολικά προγράμματα
• Η διάκριση προγραμμάτων από τις δράσεις ή τις μεμονωμένες δραστηριότητες
• Η παροχή κινήτρων σε εκπαιδευτικούς που υλοποιούν προγράμματα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης/Εκπαίδευσης για την Αειφορία (ΠΕ/ΕΑ)
Β. Υπεύθυνοι Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Υπ. Σχολικών Δραστηριοτήτων
• Διατήρηση του θεσμού των Υπευθύνων ανά Δ/νση
• Αναγνώριση της διδακτικής υπηρεσίας των Υπ. Σχολικών Δραστηριοτήτων
• Επισήμανση προβλημάτων που ανακύπτουν αν γίνει η μεταφορά των αρμοδιοτήτων των Υπ. Π.Ε., Α.Υ., Π.Θ. και Σχ. Δρ. στα ΚΕΑ εξαιτίας της υπάρχουσας χωροθεσίας των ΚΠΕ σε ορεινές, νησιωτικές, απομακρυσμένες περιοχές
• Επισήμανση αδυναμίας λειτουργίας των ΚΕΑ με 5 εκπ/κους εφόσον προστεθούν οι αρμοδιοτήτων των Υπ. Π.Ε., Α.Υ., Π.Θ. και Σχ. Δρ.
• Επισήμανση της αναγκαιότητας πρόβλεψης ειδικών κονδυλίων για κάλυψη αναγκών μετακινήσεων με στόχο την υποστήριξη προγραμμάτων σχολείων από τα ΚΕΑ, αν προστεθούν οι αρμοδιότητες των Υπ. Π.Ε., Α.Υ., Π.Θ. και Σχ. Δρ.
• Επισήμανση ότι το αντίστοιχο σενάριο με τη μορφή της «συνύπαρξης» - «συγκατοίκησης» των Υπ. Π.Ε., Α.Υ., Π.Θ. και Σχ. Δρ. στα ΚΠΕ είχε εξεταστεί από το εξωτερικό αξιολογητή των ΚΠΕ και είχε απορριφθεί
Γ. ΚΕΑ - ΚΠΕΑ
• Υιοθέτηση της ονομασίας Κέντρα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης για την Αειφορία (ΚΠΕΑ) αντί για ΚΕΑ
• Πρόταση για πρόβλεψη στελέχωσης των ΚΕΑ – ΚΠΕΑ με 7 εκπαιδευτικούς εφόσον μεταφερθούν σ’ αυτά οι αρμοδιότητες των Υπ. Π.Ε., Α.Υ., Π.Θ. και Σχ. Δρ.
• Πρόταση για στελέχωση των ΚΕΑ – ΚΠΕΑ με διοικητικό γραμματέα, ο οποίος θα ασκεί καθήκοντα διοικητικής και γραμματειακής υποστήριξης κατ’ αναλογία με τα ΚΕΣΥ
• Ρητή αναφορά αναγνώρισης της διδακτικής υπηρεσίας στα ΚΕΑ –ΚΠΕΑ χωρίς πλαφόν. Προτάθηκε η υιοθέτηση της αναφοράς που υπήρχε σε παλιότερους νόμους και εγκυκλίους, δηλαδή: : «Η υπηρεσία σε ΚΕΑ προσμετρείται ως διδακτική, σε τύπο Σχολικής Μονάδας αντίστοιχης με την οργανική θέση του εκπαιδευτικού»
• Πρόταση για μη δέσμευση θέσεων με ΠΕ60 ή ΠΕ 70, καθώς και ΠΕ19 ή ΠΕ20 γιατί δημιουργούνται στρεβλώσεις στην επιλογή των στελεχών των ΚΕΑ-ΚΠΕΑ. Αντ’ αυτής προτάθηκε η υιοθέτηση της πρότασης: : Σε περίπτωση ίσων αξιολογικών μορίων ανάμεσα σε δύο ή περισσότερους υποψηφίους, που ο ένας τουλάχιστον είναι ΠΕ19 ή 20, προηγείται ο υποψήφιος ειδικότητας πληροφορικής (ΠΕ19 ή 20). Και αντίστοιχα για τους υποψηφίους της πρωτοβάθμιας εκπ/σης, αν υπάρχει ίσος αριθμός μορίων, επιλέγεται ο υποψήφιος ΠΕ70 ή 60.
• Πρόταση για αλλαγή του τίτλου του επικεφαλής του ΚΕΑ-ΚΠΕΑ από Υπεύθυνος Λειτουργίας σε Διευθυντής με αντιστοίχιση του Δ/ντη σχολικής μονάδας, είτε Προϊστάμενος, με αντιστοίχιση στον Προϊστάμενο του ΚΕΣΥ και ανάλογα επίσης στον αναπληρωτή υπεύθυνο του ΚΠΕ.
• Πρόταση για πρόσθεση των επιστημονικών καθηκόντων στη σχετική πρόβλεψη για τον επικεφαλής του ΚΕΑ –ΚΠΕΑ. Συνεπώς τα καθήκοντά του προσδιορίζονται ως: Διοικητικά, Επιστημονικά και Παιδαγωγικά.
• Πρόταση για διοικητική υπαγωγή του επικεφαλής του ΚΕΑ – ΚΠΕΑ στον Περιφερειακό Δ/ντη όπως ισχύει μέχρι σήμερα
• Πρόταση για απαλοιφή – διαγραφή της παραγράφου που αφορά στη συνεργασία του Υπ. Λ. του ΚΕΑ με το ΚΕΣΥ και υποκατάστασή της ως εξής: Συνεργάζεται με τον Προϊστάμενο του οικείου ΚΕΣΥ προκειμένου για την αλληλοενημέρωση σχετικά με τις ανάγκες των σχολικών μονάδων της περιοχής ευθύνης τους και τον συντονισμό για την υποστήριξη αυτών. Επίσης, Συζητήθηκε η κοινή συνεδρίαση των συλλόγων εκπαιδευτικών ΚΕΣΥ και ΚΕΑ –ΚΠΕΑ τρεις (3) φορές στη διάρκεια της σχολικής χρονιάς για προγραμματισμό κοινών δράσεων, διαμορφωτική αξιολόγηση και απολογισμό.
• Πρόταση για διατήρηση του υπερτοπικού χαρακτήρα των ΚΕΑ –ΚΠΕΑ με τη διατήρηση των «Νομών (Περιφερειακών Ενοτήτων) εμβέλειάς» τους με πρόβλεψη για επιμερισμό του έργου τους σε 70% για σχολεία και εκπαιδευτικούς των περιοχών εμβέλειας και 30% από όλη την Ελλάδα.
Δ. Επιστημονικό Συμβούλιο για την Εκπαίδευση για την Αειφορία
• Πρόταση για τη συγκρότηση «Επιστημονικού Συμβούλιου Εκπαίδευσης για την Αειφορία» με τα καθήκοντα και τις πρόνοιες που περιλαμβάνονται στο αντίστοιχο κεφάλαιο της πρότασης της ομάδας εργασίας που είχε συγκροτήσει ο ΓΓ Γιάννης Παντής.
• Συμφωνία με την πρόβλεψη του νέου Οργανογράμματος του ΥΠΠΕΘ για τη δημιουργία σχετικής με την Αειφορία Δ/νσης.
Σε σημείωμα που στάλθηκε μετά τη συνάντηση, με επιγραμματική αναφορά όλων των θεμάτων που συζητήθηκαν, προστέθηκε το ζήτημα της χρηματοδότησης των ΚΕΑ-ΚΠΕΑ και τονίστηκε η ανάγκη άμεσης αντιμετώπισης της υπάρχουσας, την τρέχουσα σχολική χρονιά, υποστελέχωσης σε πολλά ΚΠΕ με έκδοση σχετικής εγκυκλίου για τη στελέχωσή τους από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Εκπαίδευσης.

Το παραμυθένιο χωριό του Άι Βασίλη στην…Ελλάδα! Μαγικό μέρος

Ψάλτες, ψαλτήρι και μικρόφωνα

Πώς θα τυπώσετε τα τέλη κυκλοφορίας (όλα τα βήματα)

Αυτά είναι τα φετινά τέλη κυκλοφορίας (πίνακες)

Black Friday 2017: Στην Ελλάδα τα καταστήματα την έκαναν Greek black week

Σχεδόν 116.000 δέντρα θα διατεθούν ενόψει Χριστουγέννων

Ένα στους πέντε φοιτητές εργάζονται

ΠΟΙΟΙ ΑΠΑΛΛΑΣΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Κύπρος- Γιάννινα, δύο ώρες πτήση!

Εκπαιδευτική συνάντηση νηπιαγωγών στον Πολιτιστικό Πολυχώρο «Δ. Χατζή» (Παλαιά Σφαγεία) στις 28 και 29 Νοεμβρίου 2017

Πραγματοποίηση διδασκαλιών 29 και 30 Νοεμβρίου 2017

23-11-17 Προθεσμία τροποποίησης της αίτησης-δήλωσης υποψήφιου αναπληρωτή εκπαιδευτικού, ως προς τις περιοχές προτίμησης, με αφαίρεση περιοχών, σχολικού έτους 2017-2018

Η Νεοελληνική Γραμματική του Μανόλη Τριανταφυλλίδη σε ηλεκτρονική μορφή

Κοινωνικό Μέρισμα: Ανατροπή! Δεν θα υπολογιστεί το τεκμαρτό εισόδημα, αλλά μπαίνουν πολύ αυστηρά κριτήρια

Λιπώδες ήπαρ: Τι πρέπει να τρώτε και τι όχι

Νέα «βουτιά» στις τιμές των ακινήτων

Ποια ποσότητα καφέ κάνει καλό στην υγεία

Κοινωνικό Μέρισμα: Η αίτηση σε βήματα -Τι θα γίνει με ηλικιωμένους

Οι ανατροπές στο συνταξιοδοτικό δημοσίων υπαλλήλων το επόμενο δίμηνο

Κοινωνικό Μέρισμα: Αυτή είναι πλατφόρμα των αιτήσεων (βίντεο)

6ο Ενημερωτικό Νοεμβρίου 2017 του αιρετού στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων Λιόντου Βασιλείου



Λιόντος Βασίλειος
Αιρετός στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων με τη Δ.Α.Κ.Ε./Π.Ε.
Δάσκαλος Αγγλικών στο 1ο Δημοτικό Σχολείο Μετσόβου
Τηλέφωνο 6946260184
Ιωάννινα, 23.11.2017
6ο Ενημερωτικό Νοεμβρίου 2017
Αγαπητοί συνάδελφοι και αγαπητές συναδέλφισσες,
Με το παρόν ενημερωτικό θα ήθελα να σας ενημερώσω για τα εξής θέματα:
1. Αναδρομικές κρατήσεις υπέρ  ΜΤΠΥ στη μισθοδοσία μηνός Δεκεμβρίου
Όπως ήδη σας ενημέρωσα και στο 5ο ενημερωτικό Νοεμβρίου 2017 στη μισθοδοσία του μηνός Δεκεμβρίου 2017 υπάρχουν μειώσεις εξαιτίας κρατήσεων για το ΜΤΠΥ υπέρ κύριας σύνταξης σε ποσοστό 4,5%. Οι κρατήσεις είναι εφάπαξ και είναι αναδρομικές από 1/1/2017. Διαφέρουν από συνάδελφο σε συνάδελφο ανάλογα με τα έτη υπηρεσίας και τη θέση ευθύνης. Στα σημειώματα αποδοχών που έχουν ήδη έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε. Ιωαννίνων, αναγράφεται το ακριβές ποσό των κρατήσεων υπέρ ΜΤΠΥ. 

2. Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στα προγράμματα της 2ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επίπεδου Τ.Π.Ε.
Στην ιστοσελίδα http://e-pimorfosi.cti.gr/anakoinoseis/paradosiako-montelo/110-paratash-aitiseis-2nd-20171122 έχει αναρτηθεί ανακοίνωση στην οποία αναφέρεται ότι: λαμβάνοντας υπόψη το αυξημένο ενδιαφέρον για συμμετοχή στα προγράμματα της 2ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επιπέδου Τ.Π.Ε., τα σχετικά αιτήματα της εκπαιδευτικής κοινότητας και προκειμένου να εξυπηρετηθεί ο μεγάλος όγκος μηνυμάτων – αιτημάτων που έχουν συσσωρευθεί στην Υπηρεσία Help Desk και να καταστεί δυνατό όλοι οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής, η προθεσμία υποβολής αιτήσεων παρατείνεται μέχρι την Τρίτη 28 Νοεμβρίου 2017 και ώρα 14:00.
Στην εικόνα υποβολής αιτήσεων στην Ήπειρο τα δεδομένα μέχρι και τις 22/11/2017 και ώρα 10:04 μμ έχουν ως εξής:

Β1.1 ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ
Β1.2 ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ
Β1.3 ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Β1.4 ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ
88 (36)
45 (22)
25 (23)
93 (70)
ΑΡΤΑΣ
0 (0)
17 (13)
10 (26)
0 (0)
ΘΕΣΠΡΩΤΙΑΣ
16 (13)
16 (10)
0 (0)
26 (40)
ΠΡΕΒΕΖΑΣ
23 (24)
22 (24)
7 (12)
28 (36)
Παράλληλα, επισημαίνεται ότι η υπηρεσία Help Desk της Πράξης θα εξυπηρετήσει κατ’ ελάχιστον τα ηλεκτρονικά μηνύματα - αιτήματα που σχετίζονται με την υποβολή αίτησης επιμόρφωσης (ανάκτηση/ απόδοση/ ενεργοποίηση κωδικών, κλπ), τα οποία θα ληφθούν μέχρι και το Σάββατο 25 Νοεμβρίου 2017. Επομένως, παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να προχωρήσουν άμεσα στις ενέργειες υποβολής αίτησης καθώς, δεν μπορεί να διασφαλιστεί έγκαιρη απόκριση για σχετικά αιτήματα που θα υποβληθούν μετά από την ημερομηνία αυτή. Τα αποτελέσματα της κλήρωσης των εκπαιδευτικών στα διαθέσιμα προγράμματα θα ανακοινωθούν πριν το τέλος της ερχόμενης εβδομάδας.

3. Ανακοίνωση για αιτήσεις θεραπείας
Αναμένεται σε εύλογο χρονικό διάστημα ανακοίνωση στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Π.Ε. Ιωαννίνων στην οποία θα αναφέρεται ότι στη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων την 22α Νοεμβρίου 2017 εξετάστηκαν και απορρίφθηκαν όλες οι υπάρχουσες εκκρεμείς αιτήσεις θεραπείας που είχαν υποβληθεί από τους συναδέλφους και τις συναδέλφισσές μας, αφού δεν κατέστη δυνατή η ικανοποίηση των αιτημάτων.
Ωστόσο, όσοι συνάδελφοι επιθυμούν βελτίωση θέσης, δύνανται να προβαίνουν σε αίτηση θεραπείας-βελτίωσης στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων, την οποία το τελευταίο θα εξετάζει και ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες και συγκυρίες, θα απορρίπτει ή θα ικανοποιεί. Αίτηση που έχει απορριφθεί αυτονόητα παύει και να ισχύει. Σημειώνω ότι η απόρριψη μιας αίτησης θεραπείας δεν αποκλείει τους συναδέλφους μας από το να επανέλθουν με νεώτερη αίτηση. Θεωρώ όμως πως θα πρέπει να υπάρχει και ένα ανώτατο χρονικό περιθώριο μέσα στο οποίο θα εξετάζονται οι αιτήσεις θεραπείας, καθώς δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να παραγκωνίζεται το παιδαγωγικό κομμάτι με τις αλλεπάλληλες εναλλαγές εκπαιδευτικών. Με το πέρας αυτού του χρονικού ορίου πιστεύω πως το υπηρεσιακό συμβούλιο θα πρέπει να προβαίνει σε ικανοποίηση των αιτήσεων θεραπείας μόνο σε εξαιρετικές περιπτώσεις (προβλήματα υγείας, σοβαροί οικογενειακοί λόγοι).   

4. Αναγνώριση προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής που εργάστηκαν σε προγράμματα Μαζικού Αθλητισμού της Γ.Γ.Α.
Στη συνεδρίαση της 22ας Νοεμβρίου ένα από τα θέματα που απασχόλησαν το υπηρεσιακό συμβούλιο ήταν και η  αναγνώριση προϋπηρεσίας εκπαιδευτικών κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής που εργάστηκαν σε προγράμματα Μαζικού Αθλητισμού της Γ.Γ.Α.  Πρόκειται για ένα αρκετά πολύπλοκο θέμα για το οποίο ήδη από τον Απρίλιο είχε σταλεί ερώτημα προς το ΓΛΚ και στο οποίο η απάντηση που λάβαμε ήταν ότι για την αναγνώριση θα πρέπει να προσκομίζονται όλα τα δικαιολογητικά για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας όπως αυτά ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία.
Ήδη εκκρεμούν αρκετές αιτήσεις για αναγνώριση προϋπηρεσίας από το ΠΥΣΠΕ. Ωστόσο, από τις αιτήσεις αυτές απουσιάζουν οι πράξεις πρόσληψης και απόλυσης. Στα οργανωτικά πλαίσια Μαζικού Αθλητισμού -από τα οποία προκύπτουν τα ανώτατα όρια απασχόλησης των καθηγητών Φ.Α- που εστάλησαν από το Τμήμα Σχεδιασμού, Παρακολούθησης και Ελέγχου Προγραμμάτων Άθλησης δεν καλύπτεται όλο το χρονικό διάστημα που εφαρμόστηκαν τα προγράμματα. Από τη Γ.Γ.Α επικαλούνται το μεγάλο φόρτο εργασίας για το γεγονός ότι δεν έχουν συμπεριλάβει όλα τα στοιχεία που απαιτούνται για την αναγνώριση της προϋπηρεσίας. Μέσα σε όλα αυτά υπάρχει και η ενημέρωση ότι σε κάποιες Διευθύνσεις Π.Ε. και Δ.Ε τα ΠΥΣΠΕ έχουν ήδη προβεί σε αναγνωρίσεις των πιο πάνω προϋπηρεσιών λαμβάνοντας υπόψη ως πλήρες είτε το ωράριο των 21 ωρών ή των 24, χωρίς φυσικά να υφίστανται πράξεις πρόσληψης ή απόλυσης.
Το ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων είναι θετικά διακείμενο στην αναγνώριση των πιο πάνω προϋπηρεσιών. Οι συνάδελφοι και οι συναδέλφισσες εργάστηκαν στα προγράμματα Μαζικού Αθλητισμού. Είναι αυτονόητο ότι προσέφεραν έργο που πρέπει να αναγνωριστεί. Είναι όμως άδικο να λιθοβολείται το ΠΥΣΠΕ (αιρετοί και λοιπά μέλη) επειδή πολύ απλά λειτουργεί με κανόνες δικαίου και με απόλυτη τυπικότητα, κάτι που άλλωστε πράττει και με όλες τις λοιπές αναγνωρίσεις προϋπηρεσίας. Χθες αποφασίστηκε όπως σταλεί από τη Διεύθυνση Π.Ε. Ιωαννίνων έγγραφο στο οποίο τίθενται όλα τα παραπάνω και με το οποίο ζητείται όπως ενημερωθούν από τη Γ.Γ.Α όλες οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης προκειμένου με ομοιόμορφη αντιμετώπιση και τρόπο να αναγνωριστούν οι πιο πάνω προϋπηρεσίες, ώστε μελλοντικά να μην υπάρξουν δυσάρεστες συνέπειες για τους συναδέλφους μας.  Θεωρώ βέβαια πως λόγω και του μεγάλου αριθμού των συναδέλφων μας τους οποίους και αφορά το θέμα, ότι οφείλει η ΔΟΕ να σηκώσει το θέμα και να παρέμβει ώστε να βρεθεί μια λύση.

Το 1ο δεκαπενθήμερο  Δεκεμβρίου 2017 θα καταβληθεί στις 27 Νοεμβρίου 2017 (απόγευμα Παρασκευής 24 Νοεμβρίου 2017).
Το 2ο δεκαπενθήμερο Δεκεμβρίου 2017 θα καταβληθεί στις 13 Δεκεμβρίου 2017 (απόγευμα Τρίτης 12 Δεκεμβρίου 2017).

6. Πρόγραμμα Μαθημάτων Κολύμβησης στα Δημοτικά Σχολεία 2017- 2018
Το υπουργείο Παιδείας με πολύ μεγάλη καθυστέρηση σε σχέση με πέρυσι αποφάσισε τη συνέχιση της διδασκαλίας του αντικειμένου της κολύμβησης στη Γ΄ τάξη και όπου δύναται και στη Δ΄ τάξη των σχολικών μονάδων Π.Ε. σε συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών και τη Γ.Γ.Α. Στη Διεύθυνση Π.Ε. Ιωαννίνων υποβλήθηκαν 4 αιτήσεις που διαβιβάστηκαν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Ηπείρου η οποία με τη σειρά της τις απέστειλε στο υπουργείο. Από το γραφείο Φ.Α θα αποφασιστεί και το πόσοι συνάδελφοί μας τελικά θα επιλεγούν.  Στη συνέχεια το ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων θα πρέπει να προβεί στην κάλυψη των κενών και στην αντικατάστασή τους και θα ακολουθήσει ο λεγόμενος κύκλος για τους συναδέλφους ΠΕ11.
Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Λιόντος Βασίλειος

Αιρετός στο ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων

Ανακοίνωση σχετικά με τις αιτήσεις θεραπείας εκπαιδευτικών αρμοδιότητας του ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων

Σας ενημερώνουμε ότι, όσες αιτήσεις θεραπείας κατατέθηκαν έως και 22/11/2017, εξετάστηκαν από το ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων και, εφόσον δεν υπήρξε δυνατότητα ικανοποίησής τους, απορρίφθηκαν στη με ημερομηνία 22/11/2017 συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ Ιωαννίνων.

ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ Ή ΠΡΟΤΥΠΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: Εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας (22/11/2017) με ΔΙΕΥΚΡΙΝΣΕΙΣ για τις ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ των εκπαιδευτικών που ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ στα ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Σχετικά με τις αιτήσεις μετάθεσης και τοποθέτησης έτους 2017-2018 των εκπαιδευτικών
που υπηρετούν στα Πειραματικά ή Πρότυπα Σχολεία (Π.Π.Σ.) και των οποίων η θητεία λήγει μέχρι
και 31-8-2018, διευκρινίζουμε τα ακόλουθα:
1. Οι εκπαιδευτικοί θεωρούνται ότι ανήκουν στην περιοχή μετάθεσης της βαθμίδας τους
που βρίσκεται χωροταξικά το Π.Π.Σ. και ως εκ τούτου δύνανται να υποβάλουν αίτηση τοποθέτησης,
εφόσον το επιθυμούν, μόνο για τη συγκεκριμένη περιοχή του Π.Π.Σ.. Οι εκπαιδευτικοί που
τοποθετήθηκαν σε Π.Π.Σ. άλλης βαθμίδας υποβάλλουν αίτηση τοποθέτησης στην αντίστοιχη
περιοχή της βαθμίδας τους.
Για παράδειγμα, εάν εκπαιδευτικός της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γρεβενών τοποθετήθηκε σε Πειραματικό Σχολείο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της περιοχής Α’ Θεσσαλονίκης, θεωρείται ότι ανήκει στην περιοχή μετάθεσης Α’ Θεσσαλονίκης της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για την οποία και δύναται να υποβάλει αίτηση τοποθέτησης.
Για άλλες περιοχές μετάθεσης δύνανται να υποβάλουν αίτηση μετάθεσης από περιοχή σε
περιοχή της βαθμίδας τους συμπεριλαμβανομένης και της περιοχής στην οποία ανήκαν πριν την
τοποθέτησή τους σε Π.Π.Σ..
2. Όσοι έγχαρτοι υπηρεσιακοί φάκελοι δεν έχουν μεταφερθεί, σύμφωνα με τις από 14-1-
2015 οδηγίες της Δ.Ε.Π.Π.Σ., στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης που βρίσκονται χωροταξικά τα Π.Π.Σ.
που υπηρετούν οι εκπαιδευτικοί, θα πρέπει άμεσα να μεταφερθούν με courier, ώστε να καταστεί
εφικτός ο έλεγχος των αιτήσεων.
Επίσης, σε περίπτωση που ο ηλεκτρονικός φάκελος στο e-Datacenter είναι χρεωμένος σε
διαφορετική Διεύθυνση από εκείνη που βρίσκεται χωροταξικά το Π.Π.Σ., τότε άμεσα η Διεύθυνση
αυτή θα πρέπει να χρεώσει τον ηλεκτρονικό φάκελο στη Διεύθυνση που βρίσκεται χωροταξικά το
Π.Π.Σ., σύμφωνα με τις κατωτέρω οδηγίες, προκειμένου να καταστεί δυνατή η υποβολή αιτήσεων
από τους εκπαιδευτικούς.
Στην περίπτωση εκπαιδευτικών που τοποθετήθηκαν σε Π.Π.Σ. άλλης βαθμίδας τόσο ο
έγχαρτος όσο και ο ηλεκτρονικός φάκελος θα πρέπει να μεταφερθούν στην αντίστοιχη Διεύθυνση
Εκπαίδευσης της βαθμίδας τους, που βρίσκεται χωροταξικά το Π.Π.Σ..
3. Εκπαιδευτικοί που υπηρετούν σε Π.Π.Σ. και έχουν ήδη οριστικοποιήσει αίτηση μετάθεσης
από περιοχή σε περιοχή με μοναδική επιλογή την περιοχή που βρίσκεται χωροταξικά το Π.Π.Σ.
οφείλουν να ανακαλέσουν την αίτηση αυτή. Στην περίπτωση που έχουν περισσότερες επιλογές θα
πρέπει να αποστείλουν αίτημα αφαίρεσης της συγκεκριμένης επιλογής μέσω του ηλεκτρονικού
συστήματος.
4. Ο έλεγχος των αιτήσεων θα γίνει από τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης της βαθμίδας που
ανήκουν οι εκπαιδευτικοί, σύμφωνα με τα ανωτέρω.
Η χρέωση του ηλεκτρονικού φακέλου στο e-Datacenter γίνεται από τη Διεύθυνση στην οποία ανήκει αυτή τη στιγμή ο ηλεκτρονικός φάκελος του εκπαιδευτικού, από τη «Διαχείριση,αφού διαγραφεί η τρέχουσα διεύθυνση και επιλεγεί η σωστή.
Για τη διευκόλυνση στην αναζήτηση, μπορεί να εισαχθεί στο πεδίο «Θέση προσωπικού
φακέλου» κάποιο τμήμα της λέξης προς αναζήτηση και μετά το %, π.χ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ%, και μετά να
επιλεγεί η αναζήτηση (κουτάκι με 3 τελείες δεξιά).
Αφού επιλεγεί η σωστή Διεύθυνση από τη λίστα, θα πρέπει να πατηθεί και η «Αποθήκευση»
πάνω αριστερά στην καρτέλα.
Στη συμπλήρωση της οργανικής θέσης στο e-Datacenter στην καρτέλα «Υπηρεσιακά» των
βασικών στοιχείων του εκπαιδευτικού θα αναγράφεται το λεκτικό της Διεύθυνσης της βαθμίδας
που υπηρετεί (π.χ. για εκπαιδευτικό Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης: ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Δ.Ε. ΑΘΗΝΑΣ Β’) και όχι το Π.Π.Σ..
Οι υπηρετήσεις που αφορούν στην πενταετή θητεία στα Π.Π.Σ. των εν λόγω εκπαιδευτικών
καταχωρίζονται από 1/9 έως και 31/8.
Πηγή: Φίλιππος Ευαγγέλου
https://www.facebook.com/filipevang?hc_ref=ARTG4vFv1Qi3Ri0yyV5vUcrztMpeO4FzVDSG8KjRQ7pbOw6bxg4ZOaqAic0Di1pT5_Q&fref=nf

Black Friday: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε

Κοινωνικό Μέρισμα: Προσοχή στα στοιχεία – Τι γίνεται με νέους γονείς και άνεργους

Παραρρινοκολπίτιδα: Πότε το κρυολόγημα εξελίσσεται σε μικροβιακή φλεγμονή – Συμπτώματα, επιπλοκές, θεραπεία

Καμία πρόθεση συγχώνευσης των Τμημάτων Προσχολικής Αγωγής των Α.Τ.Ε.Ι. με τα Τμήματα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία

Η χορήγηση αθλητικής άδειας αφορά και τους μόνιμους εκπαιδευτικούς

Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2017

Black Friday 2017 Ελλάδα: Το ωράριο των καταστημάτων και η λύση των online αγορών

Koinonikomerisma.gr: Αναλυτικά τα βήματα της αίτησης για το κοινωνικό μέρισμα

Κοινωνικό μέρισμα: Αυξάνονται οι δικαιούχοι με διορθώσεις στα εισοδηματικά κριτήρια

Παράταση προθεσμίας υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στα προγράμματα της 2ης περιόδου επιμόρφωσης Β1 επίπεδου Τ.Π.Ε.

Πώς να προστατευτείτε από την ακτινοβολία συσκευών στο σπίτι

Ποιο είναι το πιο βρώμικο σημείο ενός αυτοκινήτου

Προ των πυλών οι ταυτότητες με μικροτσίπ (φωτο)

Τούρκοι αρχαιολόγοι ισχυρίζονται ότι βρήκαν τη χαμένη Ατλαντίδα

Κοινωνικό Μέρισμα: Τι αλλάζει σε τεκμήρια, ανεργία -Ποιοι εντάσσονται επιπλέον

Πότε πληρώνονται οι συντάξεις Δεκεμβρίου μαζί με τις επιστροφές - Πριν τα Χριστούγεννα του Ιανουαρίου

Δημοσιεύθηκε ο νόμος για την προσωρινή σύνταξη και τις συντάξεις χηρείας

Νέα πρόσκληση για μόνιμο διορισμό εκπαιδευτικών από τους πίνακες του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ 2008

9.648 αιτήσεις εκπαιδευτικών για την Β1 Επιπέδου Τ.Π.Ε.

Κοινωνικό Μέρισμα: Βήμα, βήμα η αίτηση για να πάρετε τα χρήματα – Προσοχή στα στοιχεία

Καιρός: Κρύο και παγωνιά σε όλη την Ελλάδα

Σπουδαία αρχαιολογική ανακάλυψη! Βρήκαν την… χαμένη Ατλαντίδα;

Μέτρα 2,2 δις προκαλούν ίλιγγο – Νέοι φόροι, περικοπές, αλλά και προβλέψεις για υψηλή ανάπτυξη και πλεόνασμα ρεκόρ

Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2017

Το φοιτητικό στεγαστικό επίδομα σε αριθμούς - Εγκρίνεται το 89% των αιτήσεων

Κατασκευή δικτύου φυσικού αερίου σε 18 πόλεις

Ποια ελληνικά προϊόντα έχουν τεράστια ζήτηση στο εξωτερικό (πίνακας)

Έρευνα: Θύματα ενδοοικογενειακής βίας το 80% των γυναικών